Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Erg jammer!

Helaas niet door, maar wel hele mooie complimenten gehad. Ze vond het een heel erg fijn paard en vond het ook jammer dat ze 'm niet door kon laten, maar ze is gewoon nog iets te slap. Ze is pas 3 mnd echt onder het zadel, dus dat is geheel terecht. Later nog even met haar gesproken en ze zei ook dat ze mij heel talentvol vond (leuk
) en daarom het jammer was dat paard er nog niet helemaal klaar voor was om in zo'n korte tijd zo'n finale te gaan lopen. Overigens vond ze dat er in ieder geval in het L in Enschede veel goede paarden liepen, dus dat de keuze lastig was.
En ik snap de opzet heel goed, dat heeft ze ook nog uitgelegd aan ons.. In die korte tijd kunnen ze talent heel goed ontdekken en ze gaf ook aan dat ze pas in de volgende ronde echt serieus met de mensen gaan werken die ze nu geselecteerd hebben. Dus dit is zeg maar een 'grove schifting'. Ze gaf ook aan dat uren achter elkaar in een ijskoude (zoals een paar weken geleden met die erge kou) baan staan kleumen, terwijl er voornamelijk mensen op af kwamen voor wie de competitie dus niet bedoeld was, niet echt prettig was. Maar ik ben het met je eens dat ze het dan geen 'clinic-vorm' hadden moeten noemen, maar gewoon een talentenjacht. Want dat is wat het is, en meer had ik me er ook niet van voorgesteld.
Zooist schreef:Dat laatste zou je ook om kunnen draaien.
De deelnemers die nu 'voor de ervaring' of 'voor de lol' of 'wij doen mee voor spek en bonen' of 'wij doen mee maar we kunnen nog niks' hebben er dus voor gezorgd dat het concept aangepast is en dat ze nu een vlugge schifting doen.
Dat is de reden dat ze het veranderd hebben, dat zei ze ook gewoon zo. Ik snap dat wel. 
, deden er 2 fijne toppers uit de regio mee die hebben die door mogen.