Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabiertje* schreef:Verhaal van de twee Arabische volbloeden? Kan iemand mij dat eens doorsturen? Ben daar niet van op de hoogte.
Mayflower_ schreef:Oke dus de mensen willen alleen maar ''Oooh en aah'' horen en hoe goed de baasjes het niet hebben gedaan met dit paard? De Bokkers die een andere mening delen (inslapen/etc) mogen dus niks zeggen in dit topic? Want dan wordt je gelijk als jaloers bestempeld.Nou ik ben alles behalve jaloers. Ik zou het nooit zover laten komen met dit paard, maar goed dat is MIJN mening.
MelisXFeikje schreef:Daar gaat bokt weer, ze heeft in haar beginpost neer geplant dat iedereen zn eigen mening heeft en wil gewoon een update geven.. maar wéér het zelfde gejank van bokt. Ach houd toch op man.
Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben . Maar deze mensen hadden de middelen daarvoor. Hun keuze!
Goed dat ie weer happy is
Famke160301 schreef:Ik vind t erg dat er hier in dit topic mensen zijn die wel ff voor een ander bepalen of ze uit liefde of egoïsme gehandeld hebben. Alsof die mensen in het hart van de baasjes van Pascha kunnen kijken.. Onnodige en lompe uitspraken mijn inziens!
Er komen hier op bokt genoeg topics voorbij met ernstig gewonde paarden/pony's die nog een lange weg te gaan hebben naar herstel. Ook die dan maar bij voorbaat euthanaseren omdat het anders puur egoïsme is ten opzichte van het gewonde paard/pony??
Weet je wat ontzettend egoïstisch is? Om je eigen mening/gevoel aan anderen op te dringen die met heel hun hart zich inzetten om hun paard een 2e kans op leven te geven..
Nogmaals heel veel respect voor de eigenaren, TS en natuurlijk t meeste voor bikkel Pascha!