Jij had de microfoon begreep ik net, je had het erg leuk en goed verteld!
Wist eigenlijk niets van de rensport en zo toch weer wat geleerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Vond de fjord Fjordy echt super en z'n manen helemaal. Had het nog nooit zo gezien, erg apart en echt heel erg leuk.
), de show van de stunt-tinker (onder het zeil door en zo) vond ze ook super. Ook heeft ze nog mogen rijden (op de twee Groningers, Eilander en ???). Eilander was haar favoriet
!

(mensen, dat hoort bij scurry!!
)
.
)
. En ondanks een balletje en een poortje missen won zijn team (uiteráárd door onze aanmoedigingen
)
.

) en de teugels. Zelf heb ik nog een boek gekocht. Neonlight schreef:...
De hackney's uiteraard ook nog gezien en aangemoedigd. ...
mn oog viel vooral om een mooi klein donker bruin mannetje. in de kleine piste bij een demonstratie aan de lange lijnen en volgens mij liep hij later ook mee in de grote piste in het enkelspan. weet jij toevallig wie dat was?

Neonlight schreef:Ik weet niet wie er gisteren allemaal show hebben gereden. De nummers 1 en 2 van vandaag in ieder geval wel denk ik, maar verder, geen flauw idee. Reed er een vrouw mee? Was ie donkerbruin of zwartbruin? Hengst of ruin?
Mooi deken heb je gekocht Elien. Waar had je die gescoord? Ik heb ook mooie gezien, helemaal niet duur, maar heb me keurig ingehouden. Lees ik net dat Devdan nog dekens nodig had want die had de zijne gesloopt.
, De arabo friezen vond ik werkelijk prachtig om te zien, vond ze wel wat lang en slap ogen achter. Het is IRW paard ben ik helemaal fan van
. Wodan geloof ik, wat kan dar beest lopen en wat reed die ruiter hem super netjes. Was helemaal leuk om naar die kuur te kijken je zag haar gewoon genieten op het paard