Paard en koets S'hertogenbosch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:18

@ kyrkelover Dan heb ik jou ook gezien! haha. Was jij diegene op de schimmel die nog een kleurtje had...of die andere?
Jij had de microfoon begreep ik net, je had het erg leuk en goed verteld! :) Wist eigenlijk niets van de rensport en zo toch weer wat geleerd :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 12:30

Blarhiminn schreef:
Fjordy <3
Afbeelding

Wat een ontzettend lieve foto !!! *\o/*

MrTut

Re: Paard en koets S'hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 13:46

kyrkelover woont nu in boxmeer- 25 km van malden

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:41

Alweer onderweg naar huis met enkel een hoop koetsen info op zak. T is achterlijk duur daar!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:46

Hier ook weer onderweg! Wel flink zitten kwijlen bij enkele marathon wagens :~
Heb een zweetdekentje met hals gekocht en 2 paar springschoentjes voor mn smurfen.
En heel wat folders ed.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:53

Ik ben gisteren ook geweest.
Heel wat prachtige paarden gezien (de bruine hengst bij de spaanse show :~ ). Vond de fjord Fjordy echt super en z'n manen helemaal. Had het nog nooit zo gezien, erg apart en echt heel erg leuk.
Scurry driving was ook weer top. Dat vind ik echt zo leuk om te zien. M'n dochter was voor het eerst mee, die was helemaal weg van de miniatuur-paardjes (was ze niet bij weg te slaan :D ), de show van de stunt-tinker (onder het zeil door en zo) vond ze ook super. Ook heeft ze nog mogen rijden (op de twee Groningers, Eilander en ???). Eilander was haar favoriet :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:05

Wat leuk dat je Fjordy leuk vond.. Was wel weer een werk zijn manen, maar dan heb je wat aparts haah *D!
Ik vond die Bruine hengst idd ook schitterend !

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:06

Dat geloof ik wel ja, dat het een hoop werk is :D
Maar het staat 'm super. Vond 'm meteen leuk, dat koppie, die uitstraling :D

Fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:10

En weer terug en zeker geslaagd!! :D

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:59

Ben benieuwd naar de foto's van gister! :D

uudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:13

Ben gister geweest, leuke shows gezien en wat was fjordy toch weer heerlijk wakker Amber hihihi.
Vond het alleen niet echt druk hoe was dat vandaag?

Heb nog twee hooi netten gekocht slowfeeders en Udo was daar alles behalve blij mee, duurde zo veel te lang volgens meneer, vandaag had ie iets meer rust er in.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:20

Vandaag geweest, erg geslaagd, maar het blijft prijzig.
Veel informatie gekregen en meegenomen. Shows waren erg hetzelfde als vorig jaar, jammer.

Volgend jaar slaan wij over.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:30

Shows ben ik niet eens gaan kijken, uit voorgaande jaren weet ik dat het nivo nou niet echt je van het is. Heb alleen de eerste heat van de scurry gezien, met een man of tien op de tribune en als je dan whoooeeerhoooeee roept kijken ze je aan of hè achterlijk bent ;) (mensen, dat hoort bij scurry!! ;) )
Nee, ik had dit jaar een duidelijk doel, want verder hoeft het van mij ook niet meer

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 19:42

Ik ben vandaag geweest, was voor mij de eerste keer :) .
Wat nieuwe spullen gescoord (set kunststof leidsels, men-regenjas, een reserve-reserve binnenband en een zweetmes :Y) )
Scurry'en gezien (erg spectaculair) en uiteraard mijn lesmees aangemoedigd tijdens de team-marathon (bestaande uit een 2span pony's en een 2-span paarden :D . En ondanks een balletje en een poortje missen won zijn team (uiteráárd door onze aanmoedigingen :P ) *\o/* .

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:06

Ik ben ook weer thuis. Mèn wat een witte hel is het buiten... blij dat ik thuis ben en hoop dat iedereen ook veilig thuis komt.

@kyrkelover, ik heb je gele leidsels en kapje :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:10

Tja, en ik was er ook, met Gem samen. Zelf was ik al een aantal jaar niet meer geweest en vond ik het wel wat tegenvallen. Ik miste vooral de tuigenmakers, die er toendertijd nog wel stonden. Wordt toch maar een keer gewoon naar Paul Claessen gaan.
Scurry gezien, wat was dat stoer! En wel grappig, Gem haar lesmees zat in het team met iemand die ik weer kende, de 2 span pony's. Vanuit 1 plek kwam ook wel heel veel herrie. :D
De hackney's uiteraard ook nog gezien en aangemoedigd. Verder Gem geassisteerd bij het zoeken van een regenjas (ze heeft nu dezelfde als ik heb :') ) en de teugels. Zelf heb ik nog een boek gekocht.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:11

het was inderdaad minder dan de afgelopen jaren, maar dat betekend niet dat ik het niet naar mn zin heb gehad :D het was weer een lekker dagje uit.

nieuwe deken
Afbeelding

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:13

Neonlight schreef:
...
De hackney's uiteraard ook nog gezien en aangemoedigd. ...

ik heb ze gisteren ook gezien. zo gaaf!! :~ mn oog viel vooral om een mooi klein donker bruin mannetje. in de kleine piste bij een demonstratie aan de lange lijnen en volgens mij liep hij later ook mee in de grote piste in het enkelspan. weet jij toevallig wie dat was?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:19

ik vond de scurry er gaaf om te zien!

Heb bijna een deken voor wobbe gekocht.
Maar het was geen waterdichte deken en dan vond ik het zonde om zo'n leuk gekleurde deken te kopen (hij was geel geruit)

heb wel een rood halster, himalaya steen, een lang rood touw (gaat m'n moeder haken aan maken) en een frontriem.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:22

Ik weet niet wie er gisteren allemaal show hebben gereden. De nummers 1 en 2 van vandaag in ieder geval wel denk ik, maar verder, geen flauw idee. Reed er een vrouw mee? Was ie donkerbruin of zwartbruin? Hengst of ruin?

Mooi deken heb je gekocht Elien. Waar had je die gescoord? Ik heb ook mooie gezien, helemaal niet duur, maar heb me keurig ingehouden. Lees ik net dat Devdan nog dekens nodig had want die had de zijne gesloopt. :(

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:26

Mooie deken Elien :j

Ik heb veel mooie dingen gezien, maar niets gekocht. Zeker nu het onzeker hoe het met Bobar gaat aflopen in het komend jaar. Even de hand op de knip ivm de DA kosten,....

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:28

Neonlight schreef:
Ik weet niet wie er gisteren allemaal show hebben gereden. De nummers 1 en 2 van vandaag in ieder geval wel denk ik, maar verder, geen flauw idee. Reed er een vrouw mee? Was ie donkerbruin of zwartbruin? Hengst of ruin?

Mooi deken heb je gekocht Elien. Waar had je die gescoord? Ik heb ook mooie gezien, helemaal niet duur, maar heb me keurig ingehouden. Lees ik net dat Devdan nog dekens nodig had want die had de zijne gesloopt. :(

hij was zwartbruin en er reed een man met hem. verder weet ik het niet. hij was in ieder geval prachtig

deken komt van de ros stand. ze hadden daar 50% korting op alle fleecedekens. en er lagen er nogal wat!!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:32

ik heb een robby;s dekje op de kop getikt en nog wat kleinspul halstertouwen enz. Verder vond ik de demo van de Freiberger paarden echt verschrikkelijk slechte reclame! Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar om het ras te promoten laat je toch iemand rijden die netjes in evenwicht zit en niet aan het sleuren en trekken zijn..? Die twee paarden stonden ook te koop dus ook hiervoor was het niet echt reclame. Was ik geinterresseerd in de paarden geweest dan was ik dat na die show echt niet meer :n , De arabo friezen vond ik werkelijk prachtig om te zien, vond ze wel wat lang en slap ogen achter. Het is IRW paard ben ik helemaal fan van *\o/* . Wodan geloof ik, wat kan dar beest lopen en wat reed die ruiter hem super netjes. Was helemaal leuk om naar die kuur te kijken je zag haar gewoon genieten op het paard +:)+ . Tinkershow vond ik ook wel leuk, volgens mij liepen er wat tinker's van bokkers mee.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:50

Daar heb ik ook staan te kijken voor dekens, die hadden leuke koopjes. HH staldekens voor 25 euro, een hal verder waren dezelfde dekens 40 euro. :+

Eline, kan het zijn dat het Hillstreet Little Joey was? Of wellicht Leyrun Headliner?

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:59

Esmee en ...... hadden niks te klagen.. warme kont en droge voetjes :D
Afbeelding