Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Valina schreef:Triest hè? Stroomklokjatters noemen wij ze hier...
Waardeloos dat mensen blijkbaar spullen van een ander moeten wegnemen,...
Inmiddels al een antwoord bij je ex kunnen ontfrutselen over Verona's toekomst?
Valina schreef:Aangezien je niemand anders voor Verona hebt, zou ik het toch gaan proberen bij de buren.
Dat ze geen gras heeft is toch geen probleem, als ze onbeperkt hooi/kuil bij krijgt?
Ze kan dan in ieder geval nog naar buiten.
Dat de weide dan wat minder groot is, tsja,.. dat is dan maar zo.
Ik denk dat je weinig keuze hebt op het moment.
Wat een gedoe met je ex zeg,...
yeye schreef:Ik ben verliefd op de lieve, zachtaardige persoon die hij 7 jaar geweest is en niet de verbitterde smeerlap die hij nu probeert te zijn.
yvonnedv schreef:Kan ze niet overdag naar buiten en 's nachts op stal, dat je de weide meer als paddock ziet?
yeye schreef:Ze mag van de buren wel in hun stalletje maar niet op het gras in de winter.
Dus dat is helaas ook geen optie.
Valina schreef:yeye schreef:Ze mag van de buren wel in hun stalletje maar niet op het gras in de winter.
Dus dat is helaas ook geen optie.
Tsja, als ze knettergek wordt in een stal, waarbij ze zichzelf wellicht gaat verwonden, dan moet er een andere oplossing komen...
Ik heb helaas die oplossing niet voorhanden,...
Heb je overigens nog iets van de draver gehoord?
Doet hij het goed op zijn nieuwe stek?
Dancie schreef:de draver ziet er goed uit zeg.
Blijft rot zeg paarden exen enz. Als een ex je wilt pakken ofzo kan hij de het beste over de rug van je paard doen. Iedereen weet dat ze je daar het hardst mee pakken. Ik vind je ex alleen heel zielig doen. hij is de gene die fout is en hij durft zo te doen. pfff