Nogmaals heel veel succes morgen/straks iedereen!!! Zet hem op!
Ik was nog 'even' op stap geweest maar na zo'n dag als vandaag crash ik nu helemaal in bed en hoop ik de eerst volgende 12 uur niet wakker te worden...
Tjemig wat heeft het geregend hier zeg ik hoop dat het daar in de mortel meevalt. hier staat namelijk alles blank en kan ik me niet voorstellen dat er gereden kan worden. weet natuurlijk niet hoe het daar is. We rijden nu aan en dan zien we het wel
Ik was onderweg als jury, organisatie gebeld en het is inderdaad afgelast
jobamara
Geplaatst: 14-08-11 08:13
DANK je wel kruipen we nog even terug bed in. Heel jammer maar gisteren is de Overijsselse ook afgelast deze gaat nu donderdag door. Hoop op een nieuwe datum
Ja dat zal wel niet zo gemakkelijk zijn.. Maar wel een goede keuze het is onverantwoord om zo met de pony's op stap te gaan.. Zal er straks eens even langs rijden
idd super balen zeg was er bijna en had nog wel gebeld vanmorgen of het wel of niet doorging toen wisten ze het helaas nog niet verdorie maar goed ben nu net weer thuis
zag jullie nog op de terugweg Milou, balen hor
heb nog niets gehoord over wanneer het dan zal zijn, maar vrijdag klinkt wel logisch net voor de paarden
Ik werd net gebeld of ik vrijdag kan jureren dus het wordt vrijdag verreden!Deze week schijnt t goed weer te worden
x_Milou
Geplaatst: 14-08-11 09:00
Wij stonden idd al daar, dachten al, waarom staat er zo'n file en gaat niemand het terrein op Ik heb liever donderdag dan vrijdag, ivm jpc finale zaterdag. Maarja, kunnen niet overal rekening mee houden natuurlijk. Pony moet dan maar meteen naar huis, evt. ererondje maar op andere pony, is ook veiliger denk ik Heb in de auto wat mensen zitten bellen, hele hoop waren al onderweg... Judith, tot waar ben jij gekomen?
Snuupke
Geplaatst: 14-08-11 09:01
Ja dat wordt gezegd heb alleen even de weersvoorspelling gekeken, der komt nog wel wat regen
jobamara
Geplaatst: 14-08-11 09:07
Zou wel leuk zijn als het vrijdag zou zijn maar is dit dan voor alles mijn dochter springt namelijk bij de B/B blijf hopen. Zal maandag maar de dierenarts afbellen voor het enten op donderdag. Wat jureer jij talented?
Eeffii
Geplaatst: 14-08-11 09:11
Vandaag zijn de brabantse kampioenschappen afgelast door het slechte weer. Wat er nu verder gaat gebeuren is helaas nog niet bekend, ik hoop wel op vrijdag.