Wow Anouk ik smelt weg van je mooie woorden
en bloos tegelijkertijd
dank je vrouw word er verlegen van en dat is niets voor mij 
Inderdaad maikeltje het is ongelooflijk dat bokt ook een andere kant heeft met mensen met het hart op de juiste plaats.
Ik blijf het schitterend mooi vinden en geeft me een zeer groot gevoel.
Ook ik vind het jammer dat we niet jarenlang hebben kunnen doorpraten over onze zorgenkindjes.
Achteraf gezien denk ik dat ik er echt naartoe aan het leven was en denk ook wel dat we het goed hebben gedaan zo.
Puf daar ga ik weer, maar de twijfel zal altijd blijven ben ik bang.
Voor jou komt er ook een zeer moeilijke tijd aan, ik denk dagelijks aan jou en de andere mensen in het andere topic wat jullie allemaal voor jullie kiezen krijgen en de zorgen op het moment.
En hoop dat jij als je dat wilt en goed doet net zoveel respons krijgt als wij hebben gehad.
Want ik geloof echt dat het helpt.
Tja mijn Flashje mijn mooie meisje, nooit gedacht at ik haar ooit zou kunnen rijden.
Zo´n kleine opdonder en karaktervol paard wat ze was.
Het was een hele ervaring met inrijden en dat inderdaad bitloos.
Alles leek zo mooi en was mooi.
Ooit hoopte ik haar zonder iets te kunnen rijden door de bergen, ik weet zeker dat ze me zoals altijd veilig thuis had gebracht.
Alleen heb ik het nog nooit aangedurft, en dacht nog wel tijd te hebben.
Maargoed we hebben 6 hele mooie jaren gehad en deze 6 jaren 3x keer zo intens geleefd.
Daar mag ik blij om zijn en dat ben ik ook.
Puff ben alweer een boek aan het schrijven en val regelmatig in herhaling.
Weer hartelijk bedankt voor jullie lieve woorden, het klinkt ondertussen een beetje afgezaagt maar het voelt echt fantastisch.
Veel liefs,
Brenda.