Heb stilletjes meegelezen, maar wat een goed nieuws!! Het is jullie gegund....
oudehinken
Geplaatst: 08-10-10 21:51
super bericht.
Sammielola13
Geplaatst: 08-10-10 21:55
aa bah , je zou je inderdaad helemaal rot schrikken !! sterkte met je paardje en hopelijk komtt helemaal goed!
YvonneV
Geplaatst: 08-10-10 22:08
Heel veel sterkte.
Ik ben benieuwd waarom of er niet gelijk behandeld wordt met mesitran. Ik heb op bokt een aantal topics gelezen over behandeling met mesitran wat allemaal erg goed aansloeg en ontstekingen tegen ging. Toen mijn paard op mijn teen had gestaan en mijn teen daardoor geamputeerd is was de wond erg ontstoken en begon al zwart te worden, na twee dagen mesitran zag je het opknappen en genas het heel snel. En zeker niet minder belangrijk na ongeveer een uur voelde ik de pijn er grotendeels uit trekken.
sterregoud
Geplaatst: 08-10-10 22:14
Wat een goed nieuws !!!
wat fijn dat jullie nu een heel goede kans hebben dat ze voldoende herstelt om van haar leven te genieten !
Sukana
Geplaatst: 08-10-10 22:16
Ook ik heb stilletjes met je meegeleefd en ben weer helemaal blij na het lezen van het goede nieuws!! Hoop op meer blijvend goed nieuws van jullie
Super van dat nieuws, maar we blijven duimen en hopen voor jullie op verder herstel
Elpharo
Geplaatst: 08-10-10 23:05
Hoi, ik ga toch ook weer even reageren hoor...ik las vanochtend weer es bij en schrok me wild over je laatste berichtjes. Dus nu moest ik nog even terugkomen om bij te lezen en lees veel fijner nieuws! Voorzichtig blij, dat word ik hier van...ik hoop dat het fotodagboek mag, zou het zeker heel interessant vinden! Succes. Op stal staan is niet cool, maar als het voor een beperkte periode is en ze trekt het ook, dan is het in ieder geval met een positief vooruitzicht...
oh wat geweldig om te horen!! ik denk dat iedereen hier in dit topic al de moed had opgegeven maar Carry is zo sterk! Nu maar hopen dat het de goede kant blijft opgaan!!
En nu geen tegenslagen meer en hopen dat Carry gauw weer beter te pas is.
Sha_r0n
Geplaatst: 09-10-10 11:22
Aaah meis, heel veel sterkte.. hopelijk komt Carry er snel weer bovenop! Je hebt geluk dat je er zo snel bij bent geweest. Het had ook heel anders kunnen aflopen.. Laat Carry lekker rusten en even op krachten komen.. Dan is zo hopelijk snel weer beter!
Ik heb gister denk ik met mijn ogen dicht dit topic bekeken want heb het goede nieuws helemaal overgeslagen! Wat een super nieuws zeg Echt heel fijn voor jou en Carry
Zo ziet de wond eruit als ze het been op rust heeft of alleen de toon belast. Tijdens het schoonmaken
Ze heeft nu de laatste keer nat verband. Hij heeft de omgeving van de wond geschoren. Morgen komt hij weer en neemt hij spullen mee voor droog verband. Hij gaat me leren hoe ik het moet doen. Als de wond er rustig uitziet dan ga ik het vanaf dan weer zelf doen. Ik vind het wel weer spannend hoor!
Jeeetje jaa wel meer dan spannend is dit! Wat een gaap is dat zeg , en op een vervelende plek waardoor je ook niet kan hechten! Ik kan alleen maar zeggen, hou vol en sterkte!