Anouk, wat moet er door je heen zijn gegaan net... Zoveel emoties.....
Je hebt gedaan wat je kon...nu komt de moeilijke tijd van accepteren en verwerken....wij zijn er voor je.
linda_arnold
Geplaatst: 28-07-10 17:28
Goodbyes are never easy, goodbyes are always sad, goodbye to the one you love, and the once that hurt so bad goodbyes are not forever, just distance in between, goodbye will make the heart grow fond, that's what they say it seems goodbye is a word, one never wants to use, or heard goodbye is always followed by, once sadness then by tears goodbye will make you stronger, to whom we are inside, goodbye will make one realize feelings we just can't hide goodbye, I say to you but this only means one thing goodbye is not forever, for in my heart you'll always remain
Heb nog aan jullie moeten denken vandaag op werk.....dat de tijd steeds dichterbij kwam en hoe moeilijk het moet zijn (geweest). Ik hoop ook dat alles goed is gegaan en dat je er in de loop der tijd vrede mee zal kunnen hebben. Heel veel sterkte hoor!
Blacky
Geplaatst: 28-07-10 18:06
ik heb vandaag nog een hele tijd aan je gedacht, ik hoop dat alles heel vredig is gegaan. nogmaals veel sterkte voor nu maar ook voor de weken die volgen.
Ik heb vandaag ook nog aan je gedacht. hoop dat alles rustig is gegaan en bart vrede heeft gevonden. Het zal even duren maar over een tijdje zul je inzien dat juist door deze beslissing je alles voor bart hebt gedaan wat je voor hem kon doen! Je liefde voor hem was groter dan alles anders kun je zo'n beslissing niet nemen.
Aukelizzy
Geplaatst: 28-07-10 18:15
Ook ik heb vandaag heel de dag aan je gedacht. Ik hoop dat alles rustig gegaan is en dat je het over een tijdje een plekje kunt geven. Heel veel sterkte!
Leslie90
Geplaatst: 28-07-10 18:19
Heel veel sterkte. Ik heb het topic doorgelezen, en ik vind je heel erg sterk! Dat je zoveel van je paardje houdt en deze beslissing neemt heb ik diepe respect voor.
Jacimatho
Geplaatst: 28-07-10 18:24
Dikke knuffel voor jou.....
Cynthia82
Geplaatst: 28-07-10 18:27
Ontzettend veel sterkte met dit intense verdriet. Ik pink een traantje weg, en ik ken jullie niet eens...