horse event 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:45

poes schreef:
F3nn3 schreef:
Iemand toevallig de endurance clinic gezien zondag? :) Valesco was zooo braaf vergeleken met zaterdag! :D

Ik heb jullie gezien :)

Die schimmel deed me toch een eind zuur :')

Reed jij vooraan of naast die schimmel?

Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik deze demo niet iets vond voor de grote bitpiste.

Ik reed naast de schimmel :) Vond ik eigenlijk ook niet echt nee, maarja.. :) Vond het wel erg leuk!

Die grijze slang moest een ijzer voorstellen :Y)

poes

Re: horse event 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:46

Met die pelham in dan toch? Dann weet ik wie je bent nu :j

Vond het ook een erg drukke piste voor jullie paarden, ze hadden de gas er wel flink op :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:46

F3nn3: Gisteren ben jij toen toevallig naast de boktlounge van je paard gestapt?

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:48

Uhm.. Nee, geloof het niet :) Haha Val had inderdaad een pelham in. Zaterdag is hij er vandoor gegaan op het terrein van het gejoel. Toen ben ik op een groep mensen ingereden. Dus ik wilde een soort van handrem hebben. Maar dat was niet nodig gelukkig.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:52

Nee hij liep vrij rustig vond ik! Zeker in vergelijking met de rest van het groepje. Vond de opzet van de demo eerder een gemiste kans qua de sport voorstellen, maar knap dat je durfde meerijden!

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:54

Ik vond het ook geen goede Endurance-promo. Omdat voor het publiek het niet duidelijk was. Hadden ze beter ipv ons voor te stellen dan iets over de wedstrijd te vertellen. Dus waarom het koelen.. (zonder water :Y) ) En waarom die DA. Dat soort info.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:03

Ja idd was een beetje simpel opgemaakt feitelijk, denk dat jullie vooral publiek hebben gehouden door de regen, en dat iedereen bleef schuilen :D Maar goed, ik heb wel lol gehad om die schimmel :)

Carin79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:05

Het was niet de meest interessante clinic, dat klopt. Maar ik vond het toch zeer vermakelijk :D

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:07

Ja, Candor wilde Valesco de hele tijd 'aanvallen' Maar ben zo blij dat Valesco nu wel lekker ontspannen rond kon lopen. Terwijl hij zaterdag in dezelfde piste helemaal in paniek raakte :) Dat is voor mij het belangrijkste geweest. En hij heeft er weer een nieuwe ervaring bij.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:07

Ik vraag me trouwens af waarom het balingehof er niet bij was dit jaar?

F3nn3: ja idd, das leuk als je zo kunt afronden! Die schimmel deed echt lelijk, zeker bij het finishen :')

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:10

Die schimmel is ook geen gemakkelijke. Heeft wel hoog in de Endurance sport gelopen. :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:11

Beet wrs de concurrentie naar huis :') Haha neen grapje hoor.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 14:12

Als t zou werken :P

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 16:17

Ik heb helaas de enduranceclinic niet meer gezien, maar wel bij de stand geweest en daar fijne informatie gekregen :D . Ga zeker een keer bij een wedstrijd kijken, sfeer proeven en zien hoe alles in zijn werking gaat :j .

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 16:57

Bellatrix schreef:
Dat was Emiel Voest en een medewerkster. Het was een combi van een bitloos hoofdstel en wat anders. :+ Eén teugel zat aan het bakstuk vast geloof ik, of iig niet aan de bitringen en de andere teugel wel aan de ringen. Verder kan ik je niet helpen. :')

Chaja is zijn vriendin ;)
Ze rijden met (zelf ontworpen) bitloos hoofdstel en een stang hoofdstel zoals bij normaal stang en trens.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:02

Ik had eigenlijk veel meer verwacht van Horse Event, dit was het eerste jaar dat ik ging..
Had gratis kaartjes gehad, dus dan is het altijd de moeite om te gaan, maar zelf zou ik er echt geen 30 euro aan uitgeven... :n
Weinig gezien omdat er zoveel te zien is (dan wil je niet te lang blijven staan bij een piste, omdat er in de andere ook zoveel is :+), en het weer speelde ook een hele grote rol..

Had er wat meer van verwacht, maar heb me er wel vermaakt :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:03

xJolien, voor mij was het ook het eerste jaar, maar op aanraden van anderen al 2 dagen gegaan.
Ik heb genoeg gezien, vond het onwijs interessant en zeker mijn 40 euro's waard.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:08

Wij waren er ook pas rond een uur of 2, nogal wat gedoe gehad om er te komen.. :=
De dingen die ik hem gezien vond ik erg leuk hoor, dat zeker wel! Maar ik was al erg teleurgesteld dat we de hele ochtend hadden gemist, en daarin kwamen juist een paar dingen die ik zo graag wilde zien!
Vond het bokt-probleempaard wel erg gaaf om te zien :)

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 18:40

Rohotje, je kan het ook zo bekijken dat ze misschien bedoelde dat je vorig jaar er nog tussen bleef staan en dat je pony het niet zo kon waarderen al dat applaudisseer?
En dat je daar in dus een stuk wijzer bent geworden en dus eruit gegaan zou ik ook hebben gedaan :j

Ik geloof in alle oprechtheid dat ze het niet kwaad bedoelde ( nu ken ik de hele beste mevr niet) :(:)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:07

Abeltje77 schreef:
Fieuw, dat was een natte HE gisteren! Woow!

Gelukkig hadden we een plu bij ons... we hebben echt staan te kijken dat er mensen zonder paraplu waren, en nog erger: mensen met téénslippers aan?? Dan vraag ik me af wat je niet helemaal hebt begrepen van het concept 'regen' :')

Omdat wegkomen van het parkeerterrein vorig jaar zo'n drama was zijn we dit keer vóór het hoofdevenement weggegaan. We hebben die cowboys met hun kunstjes nog gezien, daarna zijn we gegaan. Moesten even geduwd worden door een stoere jongen (gelukkig bleek ik erg goed in het roepen van 'HELP!!') en toen konden we zo naar huis.

Ben wel erg benieuwd hoe dat later is gegaan, toen de grote massa naar huis ging. Toen wij gingen waren er al traktoren nodig om te slepen.

Ik was met iemand mee, die op teenslippers liep :) Ze had grote blaren op haar hielen en kon voor geen mogelijkheid schoenen aan en alleen slippers liepen lekker. De modder vond ze dan ook geen probleem, liever zo dan continu pijn.

Wij zijn tot het einde gebleven en totaal geen problemen gehad met weg gaan. We werden uit de modder geduwd en anderen met tractor getrokken. Het duurde langer om bij de auto te komen (ivm met wegglibberen :D) dan van het terrein af te komen met auto.

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:02

tellom: daar heb je gelijk in :)

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:41

Citaat:
Licorne: was jij dat die op je paard zat met enkel halster en touwtje daar aan de wellness centre piste, dat je net zei: ja deze is wel héél rustig of zoiets?

Dat was ik, stonden we te wachten tot we naar binnen mochten voor de spiegeldemo. Silver is gewend aan tussen druk publiek lopen (ze loopt bijvoorbeeld ook Sinterklaasintochten met drumbands en alles erop en eraan etc. dus dit was voor haar in feite nog rustig), als ik "STAY" zeg blijft ze rustig wachten tot het de bedoeling is dat ze weer wat gaan doen. Ik kan er dan, letterlijk, bovenop gaan staan en onder gaan hangen, ze verzet geen poot. Ze probeert dan wel vaak de aandacht van voorbijgangers te trekken want een extra aai is nooit weg, zo is ze dan wel weer :D Het geinige is wel, ze is alleen maar zo braaf als ze ook haar ei kwijt kan, we waren die ochtend in alle vroegte al met enorm enthousiasme en fanatisme en enig meningsverschil over dat zij "liefst zo hard mogelijk en hoezo remmen" wilde, over het springparcours in de rijtechniekpiste gestuiterd. Ik vind het zo mooi aan haar dat ze zoveel kanten heeft en zowel knetterheet overenthousiast als onvoorstelbaar kalm kan zijn, net wat er nodig is. Wijs paard <3

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 22:51

licorne: ik heb jou daar ook zien staan :D verder nog een paar keer 'gesproken; met je :) Weer een naam bij een gezicht gevonden :))

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 23:23

en hoe vonden jullie onze Carrousel clinics ( manege Hillegersberg ) ben ik wel benieuwd naar

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 23:27

Was erg leuk Franny!
Veel afwisseling, bleef leuk om naar te kijken. :)