lidmaatschapspasje - slim ik zet t op mijn lijst:P
Kayila
Geplaatst: 17-09-10 18:06
Mag ik van iedereen hier een driewerf YEAH voor shelly horen? Met al die drukte die ze heeft hebben wij gister (bluezarka hier op bokt en ik) haar wel 2 keer ge-emaild met vragen en....gewoon binnen een nano seconde hadden we antwoord...
Van onze kant Bluezarka en Kayila zeggen: Sheila: YEAH YEAH YEAH!!
birdybirdy
Geplaatst: 17-09-10 18:43
Ik kom donderdag en vrijdag kijken en slaap 's nachts op de camping bij deelnemers van het NK. Ik zag op de site dat ik daarvoor entree bewijzen nodig heb, maar ik kan verder niet vinden hoe ik aan zo'n entree bewijs kan komen. Weet iemand wat hierover? Ik ga voor het eerst en heb er mega zin in!
Uhmmmm oeps ik weet t ff niet meer maar kwamen er nog lijsten met namen wie wat start? Ik doe zelf voor t eerst sinds enkele jaren niet mee beetje gek idee...
birdybirdy
Geplaatst: 17-09-10 20:19
shellybelly schreef:
gewoon kopen aan de kassa
*Kayila:
Okay zo simpel dus, haha! Thanx!
sliding
Geplaatst: 17-09-10 22:08
Dan wil ik ook Marijke Kuys van de FNW startnummeradministratie hier bedanken. Zij zorgt er ook voor dat vele van ons de ,zo nodige, startnummers nog op tijd krijgen.
smax
Geplaatst: 17-09-10 22:34
~Innocent~ ik heb niemand gebombardeerd met moeilijke vragen Dat heb ik iemand anders laten doen Maar als dank voor de goede inzet kom ik volgende week een paar bakjes thee brengen
ik heb nog ff een vraagje net voor het nk. hoelaat mogen we maandag het terrein op? heb het nog nergens zien staan.
smax
Geplaatst: 19-09-10 07:36
Vanaf 16.00 is het secretariaat open, gaan de stallen open en het kampeer terrein
Kayila
Geplaatst: 19-09-10 10:46
Dussssss 10 voor 4 achteraan in de file...
Haha nee hoor is nog nooit een groot probleem geweest. Vanmiddag haal ik de van op, ga ik hem alvast inrichten zodat ik zondag alleen nog het: watbenikvergetenenkanikechtnietmissen lijstje kan afwerken.
Ik ben er op zondag even om te bakhangen. Zit nu nog even in Slovenië om vakantie te vieren, we komen zaterdag weer thuis, dus kan ik zondag nog even langs komen om rond te snuffelen.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer bij hebben tante_t, dus kom ik ook zeker even bij jullie stand langs.
yeaah ik ga donderdag heen om een paar nachtjes te overnachten en rondt te sneupen. Dus als er nog mensen een groom zoeken voor die dagen let me know hihi.