Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvanka_ schreef:Zucht...... Ik gun hem zoveel...... Maar dit gaat echt te ver....
Laat hem gewoon gaan! Dit is echt niet reeel tegenover hem. Hij heeft duidelijk pijn, kan niet spelen - rennen - gek doen.....
Stukjes die op bokt staan, noem ik toch moment opnamens, zoals hij er gister en vandaag bij stond.....
Ook is hij uit de kudde gegooid en hebben ze hem overdag nog apart moeten zetten omdat hij het niet redde tegenover de rest.
Succes in ieder geval met de keuze die je gaat maken
Yvanka_ schreef:Klopt inderdaad dat ik hem in het echt heb gezien, Puck stond bij ons op de boerderij, vandaar.
En weet ook best dat Pris het beste voor hem voor heeft, maar als ze hem koopt om hem te laten inslapen vind ik het niet reeel om dan alsnog allerlei onderzoeken te laten doen.
Ben benieuwd wat er morgen uit komt.
Yvanka_ schreef:Klopt inderdaad dat ik hem in het echt heb gezien, Puck stond bij ons op de boerderij, vandaar.
En weet ook best dat Pris het beste voor hem voor heeft, maar als ze hem koopt om hem te laten inslapen vind ik het niet reeel om dan alsnog allerlei onderzoeken te laten doen.
Ben benieuwd wat er morgen uit komt.
Prissey schreef:Alles beter dan waar ik hem vandaan heb getrokken zeg ik maar. En ik niet anders blijven zeggen dat puck vandaag lichte vooruitgang had geboekt qua opgewektheid en bewegelijkheid