Eindelijk begint die lekker vanuit achter te lopen en dat heeft gelijk resultaat haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben dus nu automatisch door naar de regio, maar hoe werkt dat? Bellen ze je ofzo? Danique07 schreef:hmdat zou je even aan iemand moeten vragen van je club ofzo?
Mijn club regelt dat namelijk allemaal
Maar ik zal het is vragen Danique07 schreef:maar kimmysan, meestal word je gehuldigd enzo als je kringkampioen bent...?
Lin_sOnaldO schreef:Wij moeten bij de laatste selectie de coupons voor de kampioenschappen inleveren..

Nouja, selectie's, het is gewoon 1 selectie. 30 en 31 januari, op 30 januari die klasses, en 31 januari de andere klasses. That's it.Citaat:Inschrijven selectie Kring Midden
wanneer, waar, en hoe.
De Kringkampioenschappen/selectie indoor paarden zijn van Kring Midden op zaterdag 30 januari en zondag 31 januari a.s bij manege Beukers, Wagenweg 10, te Oudkarspel. Op zaterdag wordt de B-L2-Z1 en Z2 verreden en op zondag de L1-m1 en M2. Inschrijving is mogelijk tot 16 januari dmv. 4 volledig ingevulde startcoupons te sturen naar: M.Rol-koot Starnmeerdijk 35 1488AJ Starnmeer
Duurt nog even, maar toch.
! Ik was vandaag 2e met 199!