NIC Assen, site?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 23:47

Nou, ben net terug van een fantastische avond!!
Zaten op de tweede rij en heb erg genoten..
Totilas blijft een super gaaf dier, maar de rest was ook super om naar te maken :D

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 00:01

Trouwens vond de spreker ook niet echt sterk als ik eerlijk ben..
Maakte wat domme foutjes en deed het soms wel een beetje met kindertaal.

magic_lover

Re: NIC Assen, site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:18

die pam? die doet dat altijd volgens mij :+

Idd hier ook genoten, en totilas is in het echt nóg gaver :9

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:43

Die stem is er inderdaad altijd ;) .

Vond Totilas echt gaaaaf :D We zaten op de eerste rij kon hem bijna aaien want hij ging een paar keer halthouden voor m'n neus voordat ie de ring in ging... Heb 't maar niet gedaan :')

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:26

Ik vond Totilas echt super! Ik heb 150 foto's gemaakt haha, met mn simpele camera, dus ze zijn helaas niet allemaal super geworden.

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:01

jetla schreef:
Nou helaas dan het ruiterbal is nog een succes geweest.
Tegen de afspraken in is TT hall door gegaan tot 2 uur, daarom bleef het lange tijd rustig.
Dus daarna kwamen nog veel naar partytown en is de schade goed ingehaald. Er waren ook een aantal ruiters.
Was 5 uur thuis.

Klopt, in de TT hal hadden ze ook een bandje, geen feestband ofzo. Maar daardoor bleven wel veel mensen plakken. Wij waren al op tijd naar Party Town vertrokken, daar was het enorm rustig. pas tegen 2 uur half 3 werd het drukker. Maar goed was wel een gezellige avond en party Town is wel een mooie tent!!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 17:50

Vond het gisteravond erg mooi!!! De clinic van lotje en diederik vond ik echt super! :) en de clinic van adelinde iets minder maar vond dat dat vooral kwam doordat die omroepster allemaal vragen stelde die de meeste van ons denk ik al wel wisten ;)

de Z2 paarden vond ik matig, vond wel dat truusje het inderdaad verdiend had om te winnen!! & vond hans-peter heel mooi rijden die tango is echt een geweldig dier!!!!

marlies van baalen vond ik erg tegenvallen! :( heel veel spanning...

ach ja we hebben het leuk gehad en om totilas te zien was echt te gek :D Wat vonden jullie ervan?

Op naar volgend jaar vindt ik :D

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 20:19

Gisterenmiddag was het in het begin van de middag nog erg rustig. Vond ik wel jammer. De grote prijs van drenthe was wel erg leuk om te zien! :)

jetla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:55

zeanine schreef:
jetla schreef:
Nou helaas dan het ruiterbal is nog een succes geweest.
Tegen de afspraken in is TT hall door gegaan tot 2 uur, daarom bleef het lange tijd rustig.
Dus daarna kwamen nog veel naar partytown en is de schade goed ingehaald. Er waren ook een aantal ruiters.
Was 5 uur thuis.

Klopt, in de TT hal hadden ze ook een bandje, geen feestband ofzo. Maar daardoor bleven wel veel mensen plakken. Wij waren al op tijd naar Party Town vertrokken, daar was het enorm rustig. pas tegen 2 uur half 3 werd het drukker. Maar goed was wel een gezellige avond en party Town is wel een mooie tent!!

+:)+ Volgend jaar weer.

CeesRinko

Re: NIC Assen, site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:22

Klopt, de baas van party town was daar niet zo blij mee dat de TT hal ook een bandje had. De afspraak was dat daar alles uitging, en iedereen zo vertrekken naar party town.

Maar het was een geweldig super mooi feestje! :D