Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kayila schreef:cheeky schreef:HAhaha thanks... lekker borrelen is altijd goed.. Maken jullie er ook een feestje van dan?
en dat moet je nog vragen?
We hebben elk jaar one big party aan de korte kant!

....oh stom
....oh stom  ....Baileys duhuh, dat staat hierboven.
 ....Baileys duhuh, dat staat hierboven.                                                         
Misty_1970 schreef:Dan mag die kabouter de info best wel delen?
Leuke nieuwe joomla site?
 )
 )                                                         
 of een goede witte wijn, of smirnoff ice (iets wat erop lijkt is ook altijd goed)
  of een goede witte wijn, of smirnoff ice (iets wat erop lijkt is ook altijd goed)

Kayila schreef:Oh en ik hou eigenlijk niet zo van Baileys hoor....heb de fles gehad als housewarming party presentje een goed anderhalf jaar terug en is nog niet aangebroken. Ben meer van de jagermeister (maar de levernaciers van goede jagdbitters komen niet heb ik me laten influisterenof een goede witte wijn, of smirnoff ice (iets wat erop lijkt is ook altijd goed)

crazycactus schreef:Kayila schreef:Oh en ik hou eigenlijk niet zo van Baileys hoor....heb de fles gehad als housewarming party presentje een goed anderhalf jaar terug en is nog niet aangebroken. Ben meer van de jagermeister (maar de levernaciers van goede jagdbitters komen niet heb ik me laten influisterenof een goede witte wijn, of smirnoff ice (iets wat erop lijkt is ook altijd goed)
Ff naar een duitse Aldi rijden, MM in overvloed

Natuurlijk WKD, Zoete witte wijn, perzik cider, Safari niet te vergeten
 Natuurlijk WKD, Zoete witte wijn, perzik cider, Safari niet te vergeten  

?
 ?