[WN] Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Signe

Re: Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:17

Dankzijn mijn cowboy hoed een hevige case 'hoedhaar' maar geen verbrande lichaamsdelen, behalve 1 miniplekje op mijn arm, maar dat was van opspattend vet en niet van de zon. (degenen die niet zijn geweest snappen er geen biet van hihih)

Paul, niet zulke grappige foto's posten.. ik heb een harde vloer thuis.

Ik heb een heerlijke dag gehad, ons plekje in het bos (hindernis 11 de waslijn) was super, zowaar keuze uit zon of schaduw.. de ruister waren stuk voor stuk vriendelijk, ondanks de mega opstopping en file. De organisatie was super, ik heb er gewoon geen woorden voor! Ik ben volgend jaar hoe dan ook van de partij al moet ik als Sicko...!

Ik heb alleen nog een vork in mijn tas gevonden... zal ik die per post opsturen SusanW? PM je me even je adres?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:05

Flirtatious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:12

als vrijwilligster bij de arme zielige sikko heb me echt super vermaakt, vond het super gezellig en super georganiseert, voor herhaling vatbaar. alleen goed verbrand er aan over gehouden :P ...hopen dat ik volgend jaar zelf mee kan doen :) ...
wat een gave fotos ook, ben nog maar op de helft, maar vind ze geweldig...

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:14

Moet ook zeggen dat ik de sfeer erg leuk vond! Ben alleen maar gewone concoursen gewend, dus dit was voor mij compleet nieuw, maar enorm leuk om eens mee te maken! Kennelijk was ik er wel wat op voorbereid, enkele mensen vonden mijn tas wel erg leuk (bruin met zilveren sterren). :P

Bij deze stel ik me graag alvast weer beschikbaar als fotograaf voor volgend jaar! ;) :D

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:25

Ik heb het startnummer nog... sorry :o

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:35

haah ja muzefee die tas idd, heb hem bijna gejat voor dapperdier ;D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:42

susan schreef:
haah ja muzefee die tas idd, heb hem bijna gejat voor dapperdier ;D

Gelukkig bijna. :P Ben zelf namelijk maar al te wijs met die tas. :D

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:43

Om Sikko lig ik nu nog steeds in een deuk als ik hem op de foto's zie :D :
Afbeelding
Die beentjes _O-
En dan hubbie die er bloedserieus bij kijkt :')

Wow Jos, jij hebt ook hele mooie foto's geschoten zeg! Mooi, hoe iedere fotograaf weer zijn/haar eigen stijl heeft. Erg mooi portret van Shane:
Afbeelding

Dat wordt bestellen *D

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:56

Over troep opruimen gesproken, er schiet opeens iets te binnen........ Susan, ik heb perongeluk een leeg blikje Sprite in je auto achtergelaten............ :+ I'm solly !

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:10

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:19

Leuk die qoutes! Ik sta er ook in. 8-)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:23

Ontzettend gave foto's van Jos ook. Wat een mooie van Jeddah's broer en nichtje zeg!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:26

Erg leuk die quotes, ook ik sta er tussen :D Jos zijn foto's zijn erg gaaf geworden!

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:27

Francis schreef:
Ontzettend gave foto's van Jos ook. Wat een mooie van Jeddah's broer en nichtje zeg!

Die is echt ontzettend mooi :j
EN een paar foto's van de trekkerbanden! Die ben ik nog niet eerder tegengekomen :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:28

Jos, mooie foto! Inderdaad, bovengenoemde foto viel me op, prachtig! Nichtje kan zo fotomodel worden. :))

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:38

Muzefee schreef:
Nichtje kan zo fotomodel worden. :))

Broer ook! _O-

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:51

Wranglerbutt schreef:
Hé, jij ook hier?
Afbeelding

8-)
Tja, ik had Jos al zo een lange tijd nie gezien nie........

Ik vond het een zeer geslaagde dag omdat MissPK en Max een boel hindernissen hebben overwonnen! Heel wat mensen maar ook Bokkers gezien, helaas weinig gesproken.......ik was te druk met groomen en filmen. Raar om een keer geen vrijwilliger te zijn en helemaal raar om geen apparaat om m'n (verbrande) nek te hebben (gelukkig wel een helder moment gehad en een shirt met lange mouwen aangedaan 8-) ) Het fotogebeuren is uitstekend ingevuld door andere apparatenkanjers! +:)+ Nog m'n oprechte excuses aan de eigenaar van de SF (Snack-Ferrari)......Max wilde gewoon wat te drinken bij je bestellen toen hij even de kar inkeek :oo en ik kon het ook niet weten dat hij daarna in de afvalbak naar halfvolle blikjes zocht :o ......en die dus gewoon maar even omkeerde...... :o Volgende keer ga ik wel op de motor, dat bijhouden met de fiets van die rennende 4-voeters is niet te doen :n Ga ajb zo door en volgend jaar ben ik in ieder geval vrijwilliger....... :j

Bedankt vrijwilligers, Susan en Corine, het was een topdag! +:)+

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:55

Suasan , Corine, alle vrijwilligers en deelnemers jullie hebben in de paardensportgemeente "De Wolden" het dorp Koekangerveld op de kaart gezet. Ik heb vandaag al meerdere mensen gesproken die vol lof waren over wat ze hebben gezien en hebben gehoord over dit geweldige evenement. Dus ook in de regio is deze geweldige dag goed aangeslagen, jullie hebben laten zien dat de westernruiters meer kunnen dan alleen maar "spins en stops". Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kon zijn, maar ben zeker volgend jaar van de partij ( moeten we nog wel veel samen oefenen in de bossen Susan, Jagger wil Space vast wel leren wat buiten rijden is in de prachtige Ruinerbossen en als het niet te paard is dan wel als vrijwilliger)
Ongekend, uniek, geweldige PR, Super en namens mij als DPHC lid : BEDANKT!!!

Corine en Susan jullie zijn geweldig!!!!!
Jullie hadden een geweldig idee, het werd een droom en jullie hebben de droom doen uitkomen, blijf hier nog een poos van nagenieten
want dat is het heerlijke van dromen die uitkomen

Liefs Ria en Space

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 23:45

Wie kan mij in kontakt brengen met de blonde vrouw van het magazine de quarter. Ze heeft namelijk een foto van mij en ruby gemaakt van de laatste hindernis. Al springend onder het poortje door en over de haspelbrug.
Ik zou graag deze foto willen zien en eventueel bestellen.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 05:59

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:45

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:46

Wat een heerlijk topic om nog even na te genieten! :D
Mijn foto's komen er ook aan... wrs woensdag of donderdag.

Dat verhaal van Rom! _O- :')

Fam PK wat is Max MOOI! :~ Gaaf paardje! Jammer jullie verder niet gesproken te hebben... Naja, meneer PK dan even, maar vlg mij schrok die meer van mij :D :+

Haha! Dat gezicht van hubbie Mac! Daar heeft ie vast extra punten mee gescoord! :D :')

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:05

Dreamer Bea heeft volgens mij alleen foto's gemaakt voor een artikel in de Quarter maar je kan het haar altijd even vragen.
Vick Zondags vóór twaalf uur schrik ik van iedereen.......dan doen m'n ogen het nog niet lekker! :D

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:16

Pannenkoek schreef:
Vick Zondags vóór twaalf uur schrik ik van iedereen.......dan doen m'n ogen het nog niet lekker! :D

Dat is dan weer geheel wederzijds!

Afbeelding

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:23

Vickelientje wat jammer dat ik jou nou niet gezien heb zeg! Ik moest vrij vlot starten smorgens en we zijn daarna ook niet lang gebleven want de hond zat alleen thuis..
Volgende keer beter! :j
Thanks voor je compliment over Max :) Hij heeft het volgens mij zo naar z'n zin gehad ook en hij was hardstikke moe van alle opgedane indrukken :D