Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahah!
Ik ga lekker slapen morgen nog zo een lange dag alleen dan saai op school aha Niels schreef:Hoe is de puntentelling van de AQHA eigenlijk?
Heb ik met Bo mijn eerste open punt of niet? (7de van de 18).

Citaat:CHART 415
No. of entries in class
......1st 2nd 3rd 4th 5th 6th 7th 8th 9th 10th
3-4 1/2
5-9 1 1/2
10-14 2 1 1/2
15-19 3 2 1 1/2
20-24 4 3 2 1 1/2
25-29 5 4 3 2 1 1/2
30-34 6 5 4 3 2 1 1/2
35-39 7 6 5 4 3 2 1 1/2
40-44 8 7 6 5 4 3 2 1 1/2
45 & more 9 8 7 6 5 4 3 2 1 1/2
, tja, als de jury van kleine kompakte paardjes houdt, komt mijn kasteel niet in aanmerking natuurlijk
, maar wat vondt ik het geweldig dat Dainty van WB reserve-champion werd! Super gedaan
, en Anick met haar toppertje in de dop een prachtige 1e plek, geweldig! Toen gauw omkleden, ik had gelukkig het hele weekend mn vriendin bij me die denk ik wel 10 km. heeft gelopen die dag
, zij zorgde voor Rose en ik voor mezelf
en de Pleasure Level 2 rijden. Het was op zn zacht gezegd een enorm zooitje, ik heb nog nooit een Pleasure proef gereden met 18 deelnemers in één groep. Het liep dan ook uit op een zeer rommelig geheel waarbij je meer je best moest doen om niet aangereden te worden, te stuiten op een vrolijk stilstaand en bokkend paard op de hoefslag of anderszins geheel in een hoek gezet te worden, dan een "Pleasure" ride, maar goed,met (eén) handje en voetjes Rose aardig bij me weten te houden en als 5e geplaats. Daarna de Level 2 Trail, het ging keurig netjes, al lagen er véél meer balken dan er op de tekening stonden
, maar het hek was ineens érg eng en tja, dan moet er even gehuppeld worden en daar gaat je goeie plaatsing.. Ik was toch naar 6e of 7e, ik weet het niet echt meer helemaal.
en uiteindelijk kon ik het rotbeest een doodklap verkopen en liep ze weer vrolijk verder
, toch nog als 3e geplaatst! Rose had het hier wel een beetje gehad na zo'n lange dag en ik ook wel, maar we moesten nog 2x Trailen. Helaas was ik maar alleen in de Amateur Trail, maar ik kreeg wel de komplimenten van de jury en een score van 70 1/2 !!!!
In de Open Trail met zn 2en en ook hier ging Rose met een supertempo door het parcours heen; ik kon alleen maar sturen, verder had ze geen puf meer om te luisteren
, wederom een 1e plaats
MissBullit schreef:[***], je hebt gisteren zeker een mooie proef gereden. Jammer dat het geen puntje opleverd! Maar die "idioot" had wel een beetje gelijk. Je vergeet soms een beetje om te kijken met inrijden. Je rijdt niet voor niets tegen vol tegen een ander aan die gewoon normaal een circel aan het galoperen is. Al valt het soms ook niet mee om iedereen te ontwijken in zo'n volle inrijbak. Jammer dat we niet ook in de andere bak mochten losrijden.
Verder was het echt een super weekend. Vond het weer erg jammer dat het afgelopen was. Op naar de volgende!
REGINA76 schreef:daarna mn vieze varken gewassen paint voor zaterdags.
wat een poetswerk hihi...
zaterdag was hij nerveus, maar vond de jurering belachelijk.
eigenlijk vd meeste onderdelen wat ik zag.
maar ja het blijft jurysport.