[WN] DUtch Summershow 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

quarterH

Re: DUtch Summershow 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:49

ikke wille zien! foto!!

(baal er zo enorm van dat ik niet kon komen.... en dat vanwegen een familie diner wat uitliep op een enorm fiasco/ruzie.....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:52

Hoe is de puntentelling van de AQHA eigenlijk?
Heb ik met Bo mijn eerste open punt of niet? (7de van de 18).

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:58

Niels schreef:

Niels, heb je geen rulebook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:59

Nee, helaas nooit gekregen van de AQHA. Op email wordt ook niet echt gereageerd bij de AQHA.

Sadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:04

mth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:06

Super Susan, nu is bevestigd wat een prachtbeest Jaggertje is! HOERA!!! *\o/* +:)+

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:07

niels: volgens roel niet
allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:14

Dank voor jullie antwoorden! Zat bij de verkeerde kopjes van de AQHA site te kijken, vandaar dat ik het niet vond.

Inderdaad geen punten, maar ach ben sowieso tevreden :D

Horseworse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 22:43

@ Wranglerbutt: Dank je wel. Was eerst bang dat het een beetje druk op hem zou staan maar het maakte hem eerder tot een doetjes paard :D hahah!
Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen, als ze op de pc staan stuur ik er wel een :Y) Ik ga lekker slapen morgen nog zo een lange dag alleen dan saai op school aha

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 09:34

Niels schreef:

Helaas ;(
Citaat:
CHART 415
No. of entries in class
......1st 2nd 3rd 4th 5th 6th 7th 8th 9th 10th
3-4 1/2
5-9 1 1/2
10-14 2 1 1/2
15-19 3 2 1 1/2
20-24 4 3 2 1 1/2
25-29 5 4 3 2 1 1/2
30-34 6 5 4 3 2 1 1/2
35-39 7 6 5 4 3 2 1 1/2
40-44 8 7 6 5 4 3 2 1 1/2
45 & more 9 8 7 6 5 4 3 2 1 1/2

Met 17 starters krijgt de 4e plaats nog een halve punt, daarna niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 09:42

Well jammer. Maar ik keek net even naar de uitslagen en ik heb iig 1 idioot (die geneens een DQ had) eruit gereden die vroeg of ik wel een stuur had op mijn paard := Dat maakt het dan wel weer goed :P

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:19

Zo, ik ben weer op de zaak, dus kan ik even achter de computer kruipen :D

Alleerst iedereen die deze show weer tot een succes heeft gemaakt, bedankt! +:)+
Natuurlijk had ik ook liever alle APHA onderdelen achter elkaar gehad, maar lieverkoekjes worden niet gebakken zei mn mamsie altijd, dus het was niet anders.

Ik heb maar van de gelegenheid gebruikt gemaakt om ook L2 Pleasure en L2 Trail te starten, dat had ik anders niet gedaan..
In de Halter werd als 3e van de 3 geplaatst :+ , tja, als de jury van kleine kompakte paardjes houdt, komt mijn kasteel niet in aanmerking natuurlijk :D , maar wat vondt ik het geweldig dat Dainty van WB reserve-champion werd! Super gedaan *\o/* , en Anick met haar toppertje in de dop een prachtige 1e plek, geweldig! Toen gauw omkleden, ik had gelukkig het hele weekend mn vriendin bij me die denk ik wel 10 km. heeft gelopen die dag :(:) , zij zorgde voor Rose en ik voor mezelf ;) en de Pleasure Level 2 rijden. Het was op zn zacht gezegd een enorm zooitje, ik heb nog nooit een Pleasure proef gereden met 18 deelnemers in één groep. Het liep dan ook uit op een zeer rommelig geheel waarbij je meer je best moest doen om niet aangereden te worden, te stuiten op een vrolijk stilstaand en bokkend paard op de hoefslag of anderszins geheel in een hoek gezet te worden, dan een "Pleasure" ride, maar goed,met (eén) handje en voetjes Rose aardig bij me weten te houden en als 5e geplaats. Daarna de Level 2 Trail, het ging keurig netjes, al lagen er véél meer balken dan er op de tekening stonden }> , maar het hek was ineens érg eng en tja, dan moet er even gehuppeld worden en daar gaat je goeie plaatsing.. Ik was toch naar 6e of 7e, ik weet het niet echt meer helemaal.

Hierna hadden we lekker een paar uurtjes rust, tegen 17.00uur op naar de Hunter classe!
Nou, dikke pret, ik had alleen een lesje gehad bij Sylva, verder eigenlijk niet, maar Rose liep alsof ze nog nog nooit anders had gedaan en dus zowel in de Amateur en Open een 1e plek. Ik kreeg nog wat waardevolle tips van WB, de volgende keer nog wat losser laten dus, komt goed Corneel! :9
Toen APHA Pleasure Amateur en Open; ook 1e in de Amateur, in de Open klasse zat er een vervelende daas op Rose haar hoofd, hierdoor liep ze heel erg te schudden en scheef met dr koppie, logisch toch |( en uiteindelijk kon ik het rotbeest een doodklap verkopen en liep ze weer vrolijk verder 8-) , toch nog als 3e geplaatst! Rose had het hier wel een beetje gehad na zo'n lange dag en ik ook wel, maar we moesten nog 2x Trailen. Helaas was ik maar alleen in de Amateur Trail, maar ik kreeg wel de komplimenten van de jury en een score van 70 1/2 !!!! :D In de Open Trail met zn 2en en ook hier ging Rose met een supertempo door het parcours heen; ik kon alleen maar sturen, verder had ze geen puf meer om te luisteren ;) , wederom een 1e plaats 8-)

Na de reining mochten BlackRose en ik nog éénmaal in de ring verschijnen voor de Allround uitslagen, we waren zowel in de Amateur als in de Open Klasse AllRound Champion *\o/*

We kregen een tas voor je hoofdstellen, een prachtige zweetdeken, 2 paarse sjerpen en 2 marmeren standaards van de SWRN en toen wilden ze óók nog een ererondje :9 ~~}>

Om 23.00uur rolde ik zeer moe maar tevreden in mn bedje... :Z :Z

Bedankt mn lieve Rose en bedankt Corine voor deze superdag! +:)+ _/-\o_

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:22

nogmaals super gefeliciteerd dropje
jij en rose zijn echt werkelijk een gouden team!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:23

Heeft iemand trouwens nog mijn goudkleurige, dikke pad gevonden?
Hij was nat geworden door een omgevallen emmer water en ik had hem in de hoek gelegd tegenover de hooi-en stro opslag, zeg maar bij de stal van Elly Stel en ik ben hem helaas vergeten mee te nemen... ;(

Mocht iemand hem vinden of gevonden hebben, laat het even weten aub!
Alvast bedankt! Marianne

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:26

Gefeliciteerd met jullie geweldige resultaten, Dropje!! +:)+
Wat een wereldpaard is jouw Black Rose toch! :+:

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:29

klinkt super dropje! gefeliciteerd!!!

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:34

Iedereen gefeliciteerd!!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:17

iedreeen van harte gefeliciteerd kon er helaas niet bij zijn dit weekend jammer.

MissBullit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:41

Niels, je hebt gisteren zeker een mooie proef gereden. Jammer dat het geen puntje opleverd! Maar die "idioot" had wel een beetje gelijk. Je vergeet soms een beetje om te kijken met inrijden. Je rijdt niet voor niets tegen vol tegen een ander aan die gewoon normaal een circel aan het galoperen is. Al valt het soms ook niet mee om iedereen te ontwijken in zo'n volle inrijbak. Jammer dat we niet ook in de andere bak mochten losrijden.

Verder was het echt een super weekend. Vond het weer erg jammer dat het afgelopen was. Op naar de volgende!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:19

MissBullit schreef:
[***], je hebt gisteren zeker een mooie proef gereden. Jammer dat het geen puntje opleverd! Maar die "idioot" had wel een beetje gelijk. Je vergeet soms een beetje om te kijken met inrijden. Je rijdt niet voor niets tegen vol tegen een ander aan die gewoon normaal een circel aan het galoperen is. Al valt het soms ook niet mee om iedereen te ontwijken in zo'n volle inrijbak. Jammer dat we niet ook in de andere bak mochten losrijden.

Verder was het echt een super weekend. Vond het weer erg jammer dat het afgelopen was. Op naar de volgende!

Leuk gezegd, maar euh. Ik was aan het circkelen (rechtercirckel). Als iemand dan gewoon haar rundown nog wat sneller maakt terwijl ze ziet dat ik aan het circkelen ben vind ik dat erg apart!

Maar het was idd erg druk in de inrijdbak. Misschien is het mogelijk om de volgende show te regelen dat mensen die hun proef hebben gereden aan de andere kant van de showarena de bak verlaten en de prijsuitreiking in de bak af te wachten waar ook de paar stalletjes stonden. Op die manier is er wat meer ruimte.

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:32

heb het ook leuk gehad, maar wel druk voor mij.
vrijdags gestart met leann 1e showmanship vd 4 deelnemers.
daarna de in hand trail, was alleen met beide knollies wel erg jammer, maar begrijpelijk voor de mensen die niet vrij konden krijgen of geen vervoer hadden.
1e met black super tevreden over hem, omdat hij handonderdelen geen bal aanvindt en trailhindernissen al helemaal niet, met leann was ik 2e zei had zoiets ach ik heb net gewonnen haha... met black 69 punten en met len 66 punten.
daarna de horsemanship het inrijden ging super en in de wedstrijdhal een atoombom hihi...niks gehaald dus.
de reining zijn we nog lang niet klaar voor maar oefenen baadt kunst, mooie oefenronde, de rechterspin ging super en heerlijk. de linker wat minder, galopcirkels gingen ook super, op 1 rondje na. en de rest is gewoon oefenen.
op na 5 juli silverranch show.

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:34

daarna mn vieze varken gewassen paint voor zaterdags.
wat een poetswerk hihi...
zaterdag was hij nerveus, maar vond de jurering belachelijk.
eigenlijk vd meeste onderdelen wat ik zag.
maar ja het blijft jurysport.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:45

dat winnen....kwam dat niet door een mooi jasje.....? :-)

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:06

REGINA76 schreef:

Welke jury kaarten heb jij ook alweer allemaal??

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:04

REGINA76 schreef:
daarna mn vieze varken gewassen paint voor zaterdags.
wat een poetswerk hihi...
maar ja het blijft jurysport.

Eerlijk gezegd klinkt dit nogal onsportief (aangezien ik ook in jouw klasse stond en het paarse lint in ontvangst mocht nemen)... Zeg je dit nu omdat je achteraan geplaatst stond, of wat is de reden?
Dat een paard nerveus is, is niet direct een reden om anders geplaatst te worden hoor ;)