Appassionata 2008

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amaretto27

Re: Appassionata 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:30

Ja bij zo'n show heb je wel hoge verwachtingen.
Als je keek naar dat westernpaard, die nog maar 4 jaar was en hoe die erbij liep en dat vergeleek met de rest?

Soofjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:30

Lielle schreef:
beetje naieve opmerking, denk je dat ik dat niet weet? Maar als ik naar een show kom kijken verwacht ik een wat hoger niveau, of je moet die oefeningen niet in je programma opnemen, als je paard er nog niet aan toe is.

Achja. Ik vond het wel vet goed vooral dat paardje van 4 jaar Haha!
Maar bij lorenzo gingen er ook wat balkjes af toch.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:31

Rens_ke schreef:
Oh..haha..die in de pauze heb ik gemist. Die vrouw met de bril heb ik gezien. Wij zaten op die rode stoeltjes..rolstoelplaatsen. Dus het gebeurde vlakbij ons.
Even later ging er op de andere lange zijde nog een meisje op haar knieen. Heel nonchlant stond ze op, en 8 passen verder keek ze nog eens stiekem om haar heen of misschien ook iemand het had gezien
(heel schattig, want toen zat het al aardig vol.. haha)

Hahaha! Dat zou ik ook doen denk ik.... Huilen van het lachen ROFL

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:32

Denk dat we ons ook even af moeten vragen of de beste stuurlui niet aan wal staan?
Het is wel makkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te geven (al dan niet opbouwend)
Ik had ook wel dingetjes aan te merken, maar heb daar meteen achteraan gezegd dat ik het ze niet na doe!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:34

*ik heb ook een aantal charmante foto's van lorenzo Haha! hahaha zie ik nu pas Knipoog *

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:36

mwah, zo hoog vond ik het niveau toch echt niet.

En beste stuurlui vind ik ook een dooddoener, van een professionele show (met dure kaartjes, Cirque du Soleil was echt niet veel goedkoper en van een heel andere kwaliteit) verwacht ik ook een professionele presentatie met bijbehorende aankleding, muziek en choreografie, en dat is dan nog helemaal los van de kwaliteit van het dressuurwerk op zich.

@soofjuh, een vallende balk bij Lorenzo is volgens mij volledig irrelevant en van een heel andere orde dan de rijtechnische problemen bij bv de friezencarrousel.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:37

Rens_ke schreef:
Denk dat we ons ook even af moeten vragen of de beste stuurlui niet aan wal staan?
Het is wel makkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te geven (al dan niet opbouwend)
Ik had ook wel dingetjes aan te merken, maar heb daar meteen achteraan gezegd dat ik het ze niet na doe!

Ik ook, vond het zowiezo prachtig om te zien, en ja... er zaten een aantal foutjes in, maar je zag ook echt dat iedereen helemaal kapot was en mijn plezier werd er niet minder om hoor Lachen

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:07

Ik ben gister geweest.
Er waren plus en minpunten.
Lorenzo vond ik echt gaaf om een keer in het echt te zien!
Die friezen vond ik niet netjes lopen, beetje saai had wat meer actie in gemogen en had beter moeten lopen.
Die Sterretjes aan die benen vond k maar niks..
Die ruiter met die stok vond ik wel gaaf, en die western ruiter ook! Van die vrouw ben ff dr naam kwijt vond ik ook wel mooi!
Dat ene paard wat aan de hand die sprong moest maken ben ff vergeten hoe dat heet vond ik echt heel onvriendelijk gaan! Maargoed niks aan te doen.
Dat met dat vuur vond ik ook wel gaaf!!
Opzich wel een redelijke show maar op sommige punten erg onvriendelijk. Wat mij op viel is dat die vrouw haar paard gewoon op een trens reed!
Soms was het niveau een beetje lager dn verwacht maar ik doe het ze niet na

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:42

Voor alle mensen die gisteren zijn geweest:

Hebben jullie ook dat paard gezien wat onderuit ging??
(gebeurde voor onze neus! Schrok me rot!)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:43

Rens_ke schreef:

Ja ik wel, en dat veulentje? Ach gut

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:44

Jaa! Die met zijn hoefje tegen de rand sloeg. 't Arme beestje was echt even van slag

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:46

Ik had het ook al in mijn foto topic gezet, maar ik vond het wel ontzettend schattig dat hij na zijn stuikelpartij meteen naar Sylvie toe liep om zich te laten troosten door haar...Ja

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:52

Ja! Zij had echt een moeder-rol. En ze haalde het dier ook meteen aan. Wat een warmte straalde daar van af, he?!
Ik vond zowieso in ieder stuk wat zij liet zien, ze heel vriendelijke over kwam. Constant breed glimlachen en het leek me echt een gewoon mens. Niet zo uit de hoogte.
Dat bleek wel weer toen die veulentjes de piste niet uit wilde en zij ze nog even op ging halen.. (hoofdschuddend en opnieuw lachend. Geweldig. Dan heb je naar mijn idee wel humor)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:54

Rens_ke schreef:
Ja! Zij had echt een moeder-rol. En ze haalde het dier ook meteen aan. Wat een warmte straalde daar van af, he?!
Ik vond zowieso in ieder stuk wat zij liet zien, ze heel vriendelijke over kwam. Constant breed glimlachen en het leek me echt een gewoon mens. Niet zo uit de hoogte.
Dat bleek wel weer toen die veulentjes de piste niet uit wilde en zij ze nog even op ging halen.. (hoofdschuddend en opnieuw lachend. Geweldig. Dan heb je naar mijn idee wel humor)

Ja inderdaad Ja Ik heb jammer genoeg niet echt goede foto's van haar en de veulens, maar ik zal morgen even kijken of ik toch een foto kan opknappen, vond ze zo schattig Ja

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:01

Ik vind dat de manier waarop Silvie op haar paard zat, en ook als ze er naast liep, echt al de helft scheelt in het totaal beeld.
Een glimlach en trots gezicht doet wonderen. Het ziet er meteen mooier uit..vind ik.
Ze stak ook echt boven de anderen uit. Dat is in het begin tussen de Friezen wel logisch (ik zie wel het verschil tussen zwart en wit..hihi) Maar later reed zij ook een Fries en je kon echt wel zien dat zij het was.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:04

Rens_ke schreef:

Ja, die van de trick act? Ik keek naar een ander, maar zag hem wel liggen.
De man was trouwens niet grof tegen t paard toen het gebeurde.
Iemand de fout bij de 4 friezen & de schimmel gezien tijdens die molen? Een van de friezen ging op de benen van de schimmel staan.

Sylvie was inderdaad het 'liefst' voor het zicht tegen haar paarden.
Dat ze terugkwam om die twee veulens nog even terug te halen, haha!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:07

Robynn schreef:
Rens_ke schreef:
@EngeltjeS: Nee..maar hij maakte een beste smak! Hihi..

Maare..ik dacht dat het een vrouw was joh???

Ik heb een EHBO diploma dus ik dacht nog 'moet ik helpen'. Maar er werd al hulp verleend.

Gisteren voor de voorstelling ging er een vrouw met een bril onderuit aan de linkerkant van de zaal (Als je zeg maar pcies voor de bak staat) in de pauze ging er een man onderuit *LOL*
Mijn ventje heel erg banketstaaf: Kijk schat die man is aandachtsgeil, maar hij heeft wel zijn zin nu..... iedereen kijkt naar hem.... Huilen van het lachen

Ja die ging op het trapje vlak voor onze neus op dr giechel, volgens mij had ze zich wel goed zeer gedaan hoor...

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:08

Esther28 schreef:
Ja die ging op het trapje vlak voor onze neus op dr giechel, volgens mij had ze zich wel goed zeer gedaan hoor...

Ja wij stonden ook al op om te helpen Ja maar er liepen al mensen naartoe, dus hulp was niet meer nodig.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:08

@Loizy: Ja, ik heb die fout bij de Friezen gezien ja.
Heb jij dan ook die fout bij de IJslanders gezien? Toen ze tussen elkaar doorliepen bij het gelijktijdig van hand veranderen, en er tot twee keer aan toe een IJslander en zijn amazone van de sokken werden gereden?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:10

Rens_ke schreef:

Ja die schimmel geloof ik toch?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:12

Robynn schreef:
Esther28 schreef:

Ja wij stonden ook al op om te helpen Ja maar er liepen al mensen naartoe, dus hulp was niet meer nodig.

haha dan hebben we vlak bij elkaar gezeten wrs.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:15

@Esther28: Ja, die schimmel ja. Dat ging ook snoeihard trouwens! Paardje gleed gewoon uit de bocht. En wat zijn we dan allemaal ook paarden mensen he, want iedereen riep 'Oooohh' en 'Hooooo'.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:20

Esther28 schreef:
haha dan hebben we vlak bij elkaar gezeten wrs.

Ik zat in vak F rij 1 stoel nummer 174 175 Ja

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:22

Ik was er de 28e.
Viel me toch echt tegen, vorig jaar vond ik de show veel mooier.
Minder dressuur en meer vrijheidsdressuur.

Ik kan er niks aan doen maar ik irriteerde mij aan die Sylvie.
Ze deed zogenaamd zo lief maar ik zat op de 3e rij en zag dat als hij niet luisterde ze wel steeds harder "tikte" met die zweep.
Ik heb trouwens bijna alles op film (ook dat Lorenzo vast zat met zijn leidsels en dat paard erin stond)
Zal ff kijken of ik ze voor jullie kan uploaden, miss wel leuk om het na te zien Lachen

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:23

Rens_ke schreef:
@Esther28: Ja, die schimmel ja. Dat ging ook snoeihard trouwens! Paardje gleed gewoon uit de bocht. En wat zijn we dan allemaal ook paarden mensen he, want iedereen riep 'Oooohh' en 'Hooooo'.

Haha ja he....in koor...hoooooooooo, ging idd erg hard ja....