Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:beetje naieve opmerking, denk je dat ik dat niet weet? Maar als ik naar een show kom kijken verwacht ik een wat hoger niveau, of je moet die oefeningen niet in je programma opnemen, als je paard er nog niet aan toe is.

Rens_ke schreef:Oh..haha..die in de pauze heb ik gemist. Die vrouw met de bril heb ik gezien. Wij zaten op die rode stoeltjes..rolstoelplaatsen. Dus het gebeurde vlakbij ons.
Even later ging er op de andere lange zijde nog een meisje op haar knieen. Heel nonchlant stond ze op, en 8 passen verder keek ze nog eens stiekem om haar heen of misschien ook iemand het had gezien
(heel schattig, want toen zat het al aardig vol.. haha)
hahaha zie ik nu pas
* Rens_ke schreef:Denk dat we ons ook even af moeten vragen of de beste stuurlui niet aan wal staan?
Het is wel makkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te geven (al dan niet opbouwend)
Ik had ook wel dingetjes aan te merken, maar heb daar meteen achteraan gezegd dat ik het ze niet na doe!
Rens_ke schreef:Voor alle mensen die gisteren zijn geweest:
Hebben jullie ook dat paard gezien wat onderuit ging??
(gebeurde voor onze neus! Schrok me rot!)
Rens_ke schreef:Ja! Zij had echt een moeder-rol. En ze haalde het dier ook meteen aan. Wat een warmte straalde daar van af, he?!
Ik vond zowieso in ieder stuk wat zij liet zien, ze heel vriendelijke over kwam. Constant breed glimlachen en het leek me echt een gewoon mens. Niet zo uit de hoogte.
Dat bleek wel weer toen die veulentjes de piste niet uit wilde en zij ze nog even op ging halen.. (hoofdschuddend en opnieuw lachend. Geweldig. Dan heb je naar mijn idee wel humor)
Ik heb jammer genoeg niet echt goede foto's van haar en de veulens, maar ik zal morgen even kijken of ik toch een foto kan opknappen, vond ze zo schattig
Rens_ke schreef:Voor alle mensen die gisteren zijn geweest:
Robynn schreef:Rens_ke schreef:@EngeltjeS: Nee..maar hij maakte een beste smak! Hihi..
Maare..ik dacht dat het een vrouw was joh???
Ik heb een EHBO diploma dus ik dacht nog 'moet ik helpen'. Maar er werd al hulp verleend.
Gisteren voor de voorstelling ging er een vrouw met een bril onderuit aan de linkerkant van de zaal (Als je zeg maar pcies voor de bak staat) in de pauze ging er een man onderuit
Mijn ventje heel erg banketstaaf: Kijk schat die man is aandachtsgeil, maar hij heeft wel zijn zin nu..... iedereen kijkt naar hem....
Esther28 schreef:Ja die ging op het trapje vlak voor onze neus op dr giechel, volgens mij had ze zich wel goed zeer gedaan hoor...
maar er liepen al mensen naartoe, dus hulp was niet meer nodig. Rens_ke schreef:Voor alle mensen die gisteren zijn geweest:
Robynn schreef:Esther28 schreef:Ja die ging op het trapje vlak voor onze neus op dr giechel, volgens mij had ze zich wel goed zeer gedaan hoor...
Ja wij stonden ook al op om te helpenmaar er liepen al mensen naartoe, dus hulp was niet meer nodig.
Esther28 schreef:haha dan hebben we vlak bij elkaar gezeten wrs.
Rens_ke schreef:@Esther28: Ja, die schimmel ja. Dat ging ook snoeihard trouwens! Paardje gleed gewoon uit de bocht. En wat zijn we dan allemaal ook paarden mensen he, want iedereen riep 'Oooohh' en 'Hooooo'.