Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
0maris0 schreef:Nog even een vraagje, je krijgt je protocol dus pas eind van de dag?! of meteen nadat je klaar bent?
xtvax schreef:Mensen die in Houten rijden.... ik woon er vlakbij (15 min.)en ga aan het einde vd middag dus terug om de protocollen op te halen. Als ik voor iemand iets mee moet nemen
xtvax schreef:Punten roepen ze helaas niet om.... die kun je inderdaad alleen maar aan het einde vd dag ophalen. Sowieso.... ik kan je de punten dan ook doorbellen en protocol ff scannen en mailen hoor!!
Dustinlover schreef:Succes mensen!! ik heb me afgemeld dus krijg als het goed is het geld terug.. Vandaag gaan we met Fab naar de kliniek om foto's te maken..

sowieso schreef:xtvax schreef:Punten roepen ze helaas niet om.... die kun je inderdaad alleen maar aan het einde vd dag ophalen. Sowieso.... ik kan je de punten dan ook doorbellen en protocol ff scannen en mailen hoor!!
Owww toppie! Jij bent echt een kanjer!
misterA schreef:sowieso schreef:Owww toppie! Jij bent echt een kanjer!
Mag ik het protocol ook meenemen Sowieso?
en ben ik dan ook een kanjer?![]()
Volgens mij kunnen de uitslagen regelmatig opgehaald worden, en niet pas aan het eind.
een hele grote
Ronacino schreef:Springers kregen uitslag gewoon naar het einde van het springen
Maar voor mij maakt het niet zo heel veel uit denk ik... denk dat ik mn beestje toch wel eerst naar huis breng..
Maar dan zijn we wel eerder uit de spanning!!