Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

stef schreef:de dame die massage geeft is euh, oliebol hoe heet ze nou.... ze rijdt niet onverdienstelijk met een tweespan shets marathons. Ze woont een paar dorpen verderop.....
eeeuuuuhhhmmmm.... nee, t wil me niet te binnen schieten
) dat het simone was stef schreef:juist, die bedoel ik.....
Had gelezen dat zij een clinic/demo fysio/massage gaf... vandaar de aanname (slecht, k weet het) dat het simone was
dus in dat opzicht was het de entree en het
sasika schreef:scurry driving met robbie en ronnie? ik heb jullie gezien vrijdag (toch?)
als ik de foto's de ponytjes zie (uit jou profiel)
vond dat scurry driving wel heel stoer, die ponytjes zag je er gewoon zin in hebben om effe te racen
stef schreef:gefeliciteerd Ardo! Maar.... wat is scurry driving?
http://nl.youtube.com/watch?v=XH1luZ_2L5g
, die had ik via google al gevonden, maar die laad dus echt meeeegaaa traag...Sjolvir schreef:Zo, dat is snel, nu al filmpje geplaatst!
Enig! en gefeliciteerd!
Ehhh, volgens mij zat ik achter jou vandaag.
Bruine hond...

astridastrid schreef:Ik wil er nog steeds een keer heen maar het is zo ver weg...Nouvel schreef:Ik zie het morgen wel, kan toch niet echt uit de voeten in de stands, omdat we met de rolstoel gaan, maar ik ben er ieder geval even uit.
Rolstoel? Voor jou? Vertel?
, bakkie gedaan bij Albert en Monique in de stand! Sjonniej schreef:Jeetje, wat een hoop mensen op de tribune!!!
Wat verschrikkelijk jammer dat er zo weinig volk op de tribune zat, op YouTube stond ook een filmpje van Honza, daar waren ook al zo weinig mensen....
heb genoten wat en lef maar er hing een leuke sfeer! Sjonniej schreef:Jeetje, wat een hoop mensen op de tribune!!!
Wat verschrikkelijk jammer dat er zo weinig volk op de tribune zat, op YouTube stond ook een filmpje van Honza, daar waren ook al zo weinig mensen....

Fleda schreef:Jeetje, er was dus nog iemand gevallen. "s ochtends was er namelijk bij de piste bij de stamboeken ook al een paard onderuit gegaan. Het was iemand van het NHB Deurne, weet iemand hoe het daar mee gaat? Hij wilde ook de ring uit, maar schrok volgens mij omdat het groene kleed op de grond bewoog toen hij erop wilde staan. Toen sprong hij opzij en vielen beiden op de grond. Ook dat paardje kwam met moeite omhoog. Hij/zij viel ook letterlijk in de spagaat volgens mij. Hoop dat het ook goed met hun gaat.
Maar het is inderdaad jammer dat er niet gelijk actie was ondernomen, anders was de mevrouw in de middag niet overkomen!
Verder vond ik het ook tegen vallen, wij waren er dit jaar ook niet van het Mérens Stamboek. Maar ook minder winkelstands volgens mij..