Miriam schreef:doe mij deze maar....
inpakken of neemt uw hem direct mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miriam schreef:doe mij deze maar....
Mindfields schreef:Ik vind Matine mooi piafferen, maar die gaan we niet meer terugzien vrees ik...
Cyrina schreef:Dat slaat nergens opo.
Eeen dressuurpaard is een paard wat de oefeningen kan laten zien, met zijn/ haar bouw. Deze kan dat meer als verdienstelijk en is dus op en top dressuurpaard
_Linda_ schreef:Citaat:Urielle schreef:
netjes gedaan. Maar ik zie het gewoon niet graag, vind dit echt geen dressuurpaard, hoe netjes de proef ook is.
Ookal is het dan geen doorsnee dressuurpaard, vind je het wel verdiend?
Urielle schreef:Cyrina schreef:Dat slaat nergens opo.
Eeen dressuurpaard is een paard wat de oefeningen kan laten zien, met zijn/ haar bouw. Deze kan dat meer als verdienstelijk en is dus op en top dressuurpaard
Kom op zeg, je kunt elke ezel laten piafferen, van slecht tot goed, dus als dat het criterium moet zijn? Maar niet elk paard is een dressuurpaard. En een proef bestaat uit meer dan alleen piaffe en passage. Ik vind Balagur geen mooi beeld geven in de ring, ook al wordt het an sich netjes uitgevoerd. Dat is mijn mening gewoon, ik zie ook niet graag Andalusiers en Lusitano's in de GPring, vind ik meer iets voor hogeschool.
Citaat:Kom op zeg, je kunt elke ezel laten piafferen, van slecht tot goed, dus als dat het criterium moet zijn? Maar niet elk paard is een dressuurpaard. En een proef bestaat uit meer dan alleen piaffe en passage. Ik vind Balagur geen mooi beeld geven in de ring, ook al wordt het an sich netjes uitgevoerd. Dat is mijn mening gewoon, ik zie ook niet graag Andalusiers en Lusitano's in de GPring, vind ik meer iets voor hogeschool.