Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:36

Ben vandaag gestart met mijn nieuwe jonkie op een zonder startpas wedstrijd. Hij vond het allemaal reuze spannend vooral al die mensen aan de bakrand en de wind onder het dak. Dat resulteerde in de galop tot miscommunicatie waarbij hij naar links ging en ik naar rechts _O-

Maar weer verder gereden en hadden 178 punten, jury vond het een fijn toekomstpaard! Ach hij is ook nog niet lang onder het zadel en zijn net 2 weken een combinatie!

Heb wel startpas aangevraagd kan hij lekker kilometers gaan maken dat is goed voor hem :)

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:10

Klinkt als een mooi debuut Yvank!

Wij hebben vandaag onze eerste eventing training gepakt! Super leuk, en zeker voor herhaling vatbaar!! Ed werd bloed fanatiek, daardoor wel flinke problemen met de aanleuning en rust bewaren. Maar liever zo dan te mat ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:39

Mijn jonkie vandaag. Hij vond het wel spannend :(:) maar goed ik moet niet te kritisch zijn hij is pas 3 dagen van mij en kort onder het zadel :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moet toch ook nog wel even wennen aan het beeld! 7 jaar haflingers gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 08:06

Ziet er prima uit toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:40

Ja hij moet nog heel veel leren maar dat komt wel goed :) . Gisteren 3x de vraag gehad of die ook te koop was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:40

Je kan er vast snel mee op concours

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:49

Dat denk ik wel. Zn startpas is wel aangevraagd dan kan ik 9 maart meedoen op de stal waar hij nu staat. Hij moet lekker kilometers gaan maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:50

Lekker joh!

Heb zin in de zomer. Wil weer buitenrijden!

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:53

Ziet er prima uit hoor Yvank!

Ja ik wil ook zomer!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:56

Ik zag net dat mijn paard een afgrijselijke duits geregistreerde sportnaam naam heeft (hij is nooit uitgebracht ofzo maar ze hadden hem vast laten registeren bij stamboek met een sportnaam) _O- Smaug... Nou zijn Nederlandse is gewoon Santor hoor hahah. Smaug wat een vreselijke naam :')

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:09

Ziet er super leuk uit! Leuke pony :)

Ik ga eppie zo wassen, morgen een dressuurles mee pakken en zaterdag voor de tweede keer op pad dit jaar, hij loopt zo onwijs lekker deze week dus ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:14

Ik weet dat ik altijd een ponyrijder was maar Santor is 1,62 O:)

Haha!

Succes zaterdag,

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:35

Oow oepsie, dacht een grote E hihi. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:36

Nee hij is een echt paard _O- niet supergroot maar ik ben ook maar 1,68.

zilverkenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:12

Ik ben hier al een hele tijd niet echt meer actief geweest, omdat ik met Bolero een wedstrijd-stop had. Het was de bedoeling om thuis wat te trainen en dan weer op wedstrijd te gaan. Helaas ging het eigenlijk niet echt beter en heb ik toch moeten concluderen dat het gewoon niet zo klikt tussen ons. Ze is heel lief en mooi enzo, maar het is er gewoon niet. Ik kan er ook niet meer van maken.
Met pijn in mijn hart heb ik daarom besloten om haar te koop te zetten. Ze verdient gewoon iemand waar ze het leuk mee heeft.

Nu heb ik een nieuw paard gekocht. Hij heet Everton (Painted black x Tango), is 4,5 jaar en zijn stokmaat is 1,68. En ik ben er helemaal verliefd op :D. Het is echt een schatje. Nog wel een beetje lastig met rijden, maar dat komt helemaal goed :). Ben nog niet van plan om meteen op wedstrijd te gaan met hem. Gewoon eerst lekker rustig aan doen, aan elkaar wennen en wat spieren opbouwen. Dan komen die wedstrijden vanzelf wel.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:09

Wat een leuk nieuw dier!!
Jammer van je andere paard.

Ik vandaag trailer weggebracht voor onderhoud. Ze bouwen meteen een zadelkamer in.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:07

Wat een prachtig paardje!

Super chill, wij willen ook graag een zadelkamer in de trailer maar dan wordt het toch echt een nieuwe trailer :D

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:48

vonneke schreef:
Wat een leuk nieuw dier!!
Jammer van je andere paard.

Ik vandaag trailer weggebracht voor onderhoud. Ze bouwen meteen een zadelkamer in.

Das erg lekker! Wij hebben toen gekozen voor een zadelkast in het verzorgingsdeurtje. Ideaal!

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:25

Yvank, fijn dat je weer z'on plezier hebt, is je gegund!!!! Ziet er goed uit gezien die ook nog niet zolang onder het zadel is!

Erg mooi paard Zilverkenny!! Ben benieuwd naar foto's onder het zadel!

Dat is wel handig Vonneke..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:34

Wij toen niet omdat het met jonge paarden wel erg fijn is veel ruimte voor punt.

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:36

Dan wel niet in 2013 maar ik wil in de zomer van 2014 mijn debuut maken met mijn dan 4 jarige fries! Telt dat ook? :))

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:51

vonneke schreef:
Wij toen niet omdat het met jonge paarden wel erg fijn is veel ruimte voor punt.

Waarom? Ik heb mijn trailer vanaf dat mijn paard 2,5 is, ook gelijk mee weg gegaan. Als ze niet anders gewend zijn maakt het echt niks uit. Bij laden altijd deurtje open, gaat pas dicht als we gaan rijden. Nooit problemen gehad.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:52

FemkeUtah schreef:
Dan wel niet in 2013 maar ik wil in de zomer van 2014 mijn debuut maken met mijn dan 4 jarige fries! Telt dat ook? :))

Haha vast wel ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:04

madelein schreef:
[naam] schreef:

Waarom? Ik heb mijn trailer vanaf dat mijn paard 2,5 is, ook gelijk mee weg gegaan. Als ze niet anders gewend zijn maakt het echt niks uit. Bij laden altijd deurtje open, gaat pas dicht als we gaan rijden. Nooit problemen gehad.

Het is toch wel erg handig als je makkelijk voorin kunt staan bij een jong dier. Ze zijn niet allemaal makkelijk en braaf. Heb er verschillende gehad waar ik heel veel ruimte voor nodig had!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:48

ja met laden snap ik het, maar je gaat er toch niet voor staan met rijden? Dat bedoelde ik eigenlijk in m'n vorige post.