Oke ja ik kon mij dit onderdeel ook alleen herrineren met valpartijen weigeringen en hardhandig paardrijden.
Nu een tuiger in de baan .Ja, zat weer een kind te janken op de tribune, was van de week ook elke keer.
Die zijn ook voorbij gekomen, furiuos, net een valpartij met kreupel paard, dat daarna gewoon verder gereden werd (paard sloeg achterover).
nee, dit neusflapje helpt :S!en dan 120 strafpunten.....iemand die me kan uitleggen wat voor sport dit is en waarom er per balk 20 strafpunten worden uitgedeeld?
Danseresje schreef:wat is dat dan precies? die moderne vijfkamp? nooit van gehoord namelijk!5 Verschillende sporten met dus paardrijden en schermen maar ook gewoon zwemmen, en denk ook hardlopen en...
furious schreef:Danseresje schreef:wat is dat dan precies? die moderne vijfkamp? nooit van gehoord namelijk!5 Verschillende sporten met dus paardrijden en schermen maar ook gewoon zwemmen, en denk ook hardlopen en...veelzijdige atleten dus
Ik wilde net het paardrijden gaan kijken maar volgens mij is het afgelopen Kromo gaat de vlag dragen bij de sluitingsceremonie
en dan ineens marcheerden er daarstraks een hele rij mensen binnen, tegen de looprichting in.....hahahamisschien zijn ze aan het inlopen? het volgende event start om kwart voor....volgens de mededeling in beeld!