Yvie_Juudje schreef:Voor de week 4 mensen, ik heb al een topic klaar staan.Die zal ik donderdag openen Verzorg jij dit jaar weer de polo's?
Fee_ schreef:Maar als de modjes erachter komen..... haha dan worden er een heel aantal berichten verwijderd denk ik.
Elise95 schreef:Gaan we 's ochtends om 6 uur achter de deur van de leiding staan en dan goedemorgen roepen als ze naar buiten komen Mag ik er ook gewoon bij komen staan
_KellyAV schreef:Fee_ schreef:Maar als de modjes erachter komen..... haha dan worden er een heel aantal berichten verwijderd denk ik.Mwah denk hooguit dat dit dan Hk verhuisd.
Fee_ schreef:Ik denk dat we dan gewoon een waarschuwing krijgen. Denk dat het wel mee gaat vallen, opzich.
_Sannee schreef:Ik eet even, en er zijn meteen 3 pagina's vol. Dames dames toch, we hebben er zin in. had ik ook, ik ging even rijden en ze waren 3 pagina's verder
Of aan 't leren denk ik zo. Dat ga ik NU ook doen.. Nouja, eerst nog ff naar de wc en nog wat lekkers pakken....
Ik ben nog steds niet naar de wc geweest en heb nog niets lekkers gepakt. Dus ook nog niet aan 't leren.