Ehm misschien stomme vraag maar heeft iemand het adres?
Za_Ra
Geplaatst: 21-10-10 16:59
Lieve dames (en wie weet ook wel heren)...
Je kan je tentenkamp aankopen(dus de aanbiedingen) ALLEEN ruilen TIJDENS TENTENKAMP!!!! Let hier goed op, na die tijd nemen ze de aanbiedingen niet meer terug met ruilen!!!
@ winnetje3 Het adres vind je op de site van hypo, uit mn hoofd is het gouderakstraat(geen idee welk nummer)....
Ben net terug, hoe ziet die multistripe Delft eruit? Ik heb wel gekeken bij de ES dekjes maar ik vond er niks tussen zitten.
Mij probeerde ze trouwens neppe Petries aan te smeren met het riedeltje: "Ja er staat idd geen P'tje op. Maar die kan er zo opgezet worden, want (nu had ik ze al aan) in de binnenkant staat ook echt gewoon Petrie. (not) We hebben gewoon een partij gekocht waar ook geen P'tjes opzaten. " Dus ik van, uhuh .. Ik vond ze sowieso lelijk, wil toch maar dressuurlaarzen. Maarja ze neppen je daar dus echt hoor ik koop liever voor een paar tientjes meer echte die goed zitten. En trouwens, ze zei ook dat de Olympic het nieuwste model was? IPV de Anky Elegance ofzo...
Mijn aankoopjes: -witte anky (oude model geloof ik, want er zitgeen mega antislip ding op) - witte bandages erbij - nieuw bitje - roze longeerzweep
Laatst bijgewerkt door Ruth_ op 21-10-10 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Zijn er ook al bokkers geweest bij hyporama in Drogeham?
Ruth_
Geplaatst: 21-10-10 17:45
Die heb ik niet zien liggen, maar die zijn toch ook niet in de aanbieding? Alleen de Stripe inn toch ? De stripe inn heb ik trouwens ook alleen maar zien liggen...
Wel mooi dekje idd, ik had hem ook wel gekocht ja! Misschien ga ik dit weekend nog een keertje voor die jassen, moet ook nog een singel hebben die waren ook in de aanbieding. Dat wist ik niet dus ook niks opgemeten helaas.
Laatst bijgewerkt door Ruth_ op 21-10-10 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Vind het wel een beetje vaag.. dan zijn de ES stripe ins in de aanbieding, loop ik naar binnen zie ik nog een leuke. maarja na navragen is die natuurlijk weer niet in de aanbieding .. beetje krom vind ik dat
Cadaz
Geplaatst: 21-10-10 17:46
ik ben2 weken terug nog in drogeham geweest, hoezo?
daar hebben ze verder geen aanbiedingen toch....
Splendesco
Geplaatst: 21-10-10 17:47
@Ruth_ Die zijn wel in de aanbieding hoor, heb hem zelf ook meegenomen in de kleur terra.