vonneke schreef:Fijn stitch! Onderling of officieel?
Officieel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tita schreef:Super stitchlover, jullie gaan hard zo.
Vonneke wat vond je van de hoofd halshouding bij doortje.
Wij zijn ook weg geweest van weekend en hebben vonneke en vos heel even ontmoet.
Konden helaas niet lang praten, von was los rijden en doortje kwam zowat door de trailer heen.
Mijn proeven waren bagger, met los rijden fiets heet en sensibel en in de bak werd het een trapzak.
En probeerde constant op de voorhand te vallen voor mijn gevoel.
Ik heb een lijst met aardig wat 4en en 5en en ondanks alles toch 189-193 pt. Dus als muts loopt zoals ze thuis doet rij ik in de 200 pt maar zodra ik in de bak komt..... Kruipt zij in haar wereld en hierGr heb ik al vanaf begin last van behalve met outdoor.
RivellaLight schreef:@sharona: hoe gaat het nu met trailer laden? Balen dat hij weer zo vervelend deed.. komt dat doordat hij een tijdje niet mee geweest is? Dat hij de routine nodig heeft..
En hoe is ie nu onder het zadel? Nog steeds dat flippen uit het niets? Ik heb dat met de schimmel ook een tijdje gehad. Vooral als ik 's avonds thuis reed, geen idee waarom. Ben hem toen een paar keer met de martingaal gaan rijden. Dat gaf mij zelf een vertrouwder gevoel waardoor ik met meer overtuiging reed. Probleem opgelostmisschien dat dat bij jou ook werkt?
hij is heel licht in de hand en goed aan het been. Zit nog wel werk ik natuurlijk maar daar gaan we lekker mee aan de slag!
. Gaan jullie wel gewoon op pad? Ik moet eind van de middag, wind schijnt dan af te gaan nemen. Heb wel de neiging om gewoon te gaan.