Geplaatst: 10-08-12 22:50
Winged schreef:
Dacht 'goh laat ik even kijken hoe het ervoor staat'. Staan ze al op het podium
Weer goud, top
Ik was 'vergeten' dat ze moesten Liep lekker op de Sandelingen met Ol, kom thuis, zet RTL4 aan voor wat hersenloos vermaak, bedenk ineens HOCKEY! En pikte nog net even de laatste 6 minuten mee
Helemaal goed, en wel weer een medaille voor GB, maar dit keer NIET god save the queen
Rinske
Geplaatst: 10-08-12 22:50
idinn schreef:
Superrrr!!! Morgen weer!!!
Met minimaal 9-2 .
Neej
Hahaha, zat net even de huldiging van de dressuurruiters te kijken, Edward was in het begin best ontering maar gaat daarna los hoor, zo leuk om te zien
Het was inderdaad wel een aparte finale, na de eerste helft dacht ik ook echt dat het heel moeilijk ging worden.. Gelukkig lukte het in de tweede helft! nu mountainbiken op tv.. Vind dat niet zo leuk
Ik heb het van gisteravond niet gezien, ze zijn wel geweest volgens mj..
Xx_Joyce_xX
Geplaatst: 11-08-12 15:17
Jorienn schreef:
Ik heb het van gisteravond niet gezien, ze zijn wel geweest volgens mj..
Ja ze zijn idd geweest ooo wat leuk als het vanavond nog komt dan gaan we echt uit ons dak.
SplashIsLief
Geplaatst: 11-08-12 16:08
Ik ben weer terug van vakantie, mijn internet werkte echt niet lekker dus ik heb jullie een beetje in de steek gelaten maar ik zal straks even globaal bijlezen vanaf blz 125
furious
Geplaatst: 11-08-12 16:11
hoe was de eneco tour?
Anoniem
Geplaatst: 11-08-12 16:15
Wel een fijne vakantie gehad splashislief?
Er is nu voetbal finale tussen Brazilië en Mexico, vind het heel apart dat ze voetbal niet gewoon schrappen. Niveau van een EK/WK is veel hoger, en met veel meer media aandacht etc
SplashIsLief
Geplaatst: 11-08-12 16:21
Erg leuk! Ik heb ook nog foto's maar dat doe ik nog wel in het wielertopic
Ik heb een hele fijne vakantie gehad, heerlijk om mijn paardje zo dichtbij te hebben Ik vind voetbal op de OS ook suf.
Anoniem
Geplaatst: 11-08-12 16:48
Lekker! Ook goed weer gehad?
Haha ja het stelt eigenlijk niks voor gelukkig vanavond de finale van de Hockeymannen!