Sharona95 schreef:Jeeetje ik weet niet wat die van mij de laatste weken heeft (vooral de afgelopen twee weken), maar hij flipt echt volledig uit het niets... in de zin van keihard wegrennen en hem niet terugkrijgen (lees: echt 15 rondjes volle galop en schuin door de bochten).. Ik heb het al geprobeerd met teugels loslaten en op mn zit terug en ophoudingen, maar het enige wat hij dan doet is hoofd in de lucht/naar voren en nog harder rennen..
Ik heb ergens het idee dat het van het weer komt, steeds warm en dan weer fris, maar aan de andere kant ben ik bang dat hij misschien ergens last van heeft, misschien zit hij ergens vast? of gewoon puberen?
Meer mensen last van of heeft iemand een tip?
Zal wel aan weer liggen, die van mijn is ook flink vervelend, ik train nu voor Endurunce en merk wel iets rustiger en minder vandoor gaan in de bak sgiet die regelmatig vandoor pakeer ik hem in hek

Ben zelf al heel trots met dit beeld..
we zijn weer terug op het rechte pad om vervolgens weer verder te kunnen! Vandaag fijne proeven gereden, ze mag nog wat losser maar het voorwaartse was er weer