Clipmyhorse geeft bij mij allenmaar reclame dus ik heb geen idee. Om 3 uur komt de grote prijs wel op WDR.
Thomas schreef:Is dit springen de Grote prijs?http://www.chioaachen.de/de/events-page#1310860800Yageo prijs ofzo.
easygoing schreef:Zet ik clipmyhorse aan en wie zie ik nu weer in een koetsje zitten? Juist Rath pffffffffffffO god, heerst er een Rath virus in Duitsland ofzo?
minouesmee schreef:easygoing schreef:Zet ik clipmyhorse aan en wie zie ik nu weer in een koetsje zitten? Juist Rath pffffffffffffO god, heerst er een Rath virus in Duitsland ofzo? Lijkt het wel op idd
minouesmee schreef:easygoing schreef:Zet ik clipmyhorse aan en wie zie ik nu weer in een koetsje zitten? Juist Rath pffffffffffffO god, heerst er een Rath virus in Duitsland ofzo? In Duitsland het Rath virus, in Nederland het Gal virus.
Bomba schreef:minouesmee schreef:O god, heerst er een Rath virus in Duitsland ofzo? In Duitsland het Rath virus, in Nederland het Gal virus.
Bomba schreef:In Duitsland het Rath virus, in Nederland het Gal virus. Niet hier hoor. Hier heerst het springen en eventing virus En het Steffen virus.
Geen idee, wel op WDR. Argg man, het is geen Justin Bieber fever, maar MAR fever. Ik vind Calafornia zo gaaf! Allen die springt om 3 uur niet mee.
op welke zender kijken jullie? Ik heb nu wdr aanstaan,maar daar is een crime ofso ;p&clipmyhorse doet het bij mij nu niet ....
Ik baal ervan dat ik geen eventing heb kunnen zien, dat had ik graag gezien. Opium heeft een gave bles!
Zijn de springers nou parcours aan het lopen terwijl er weet ik veel hoeveel vierspannen door de baan gaan?
ik heb de zender wdr fernsehen, is dat de goeie zender? is overigens nu geen sport op maar een film ofzo? of programma
Dniekje schreef:ik heb de zender wdr fernsehen, is dat de goeie zender? is overigens nu geen sport op maar een film ofzo? of programmaAls op dit moment een vrouw int ziekenhuis oid ligt, ja dat is de goede