Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
aslo schreef:Heb net alles op TV gezien en wat mij betreft: ben het niet eens met de eindstand. MAR met Totilas: een simpele choreo met de nodige fouten in de proef, dus m.i. te hoog gewaardeerd. Adelinde m.i. te laag gewaardeerd, net zoals Steffen met Ravel en Isabell met Ernie. Heb genoten van de Spanjaard met Fuego, moeilijke choreo en donders, wat liet dat paard mooie dingen zien.
_San87_ schreef:easygoing schreef:
De jury heeft niet per definitie gelijk hoor het zijn ook maar mensen en mensen maken onbewust (of bewust) ook wel eens fouten.
Verder vind ik het triest dat elk commentaar op Rat als hetze word gezien.
Joh. Maar wat de jury zegt telt, niet wat wij hier op internet vinden. Ik vind/vond Ravell ook beter, hij had eerste moeten staan. Maar het is niet zo, jammer, maar helaas.
MelanieB schreef:bigone schreef:De druk op Rath word zo alleen maar groter richting OS, nu gaat ook iedereen er vanuit dat hij goud haalt, ik zou niet graag in zijn schoenen staan.
Ik ook niet... maar denk dat Steffen een flinke kluif gaat worden nog..
easygoing schreef:_San87_ schreef:
Joh. Maar wat de jury zegt telt, niet wat wij hier op internet vinden. Ik vind/vond Ravell ook beter, hij had eerste moeten staan. Maar het is niet zo, jammer, maar helaas.
Ook al telt het wil het niet zeggen dat ze gelijk hebben en iedereen er als een lamgeslagen hondje er achter aan moet kruipen.
Ravel was gewoon het beste en dan die andere duiste ruiter met dat kanppe koppie en dan vind ik echt dat Fuego ook veel hoger had mogen komen want ook hij was foutloos.
bruceandnoon schreef:ik vond het volstrekt ongeloofwaardig deze jurering. Maar goed , ben heel benieuwd hoe het er op nederlandsche bodem straks aan toe zal gaan ( hoop wel dat het publiek zich gedraagt... daar maak ik me ernstig zorgen over)
easygoing schreef:bruceandnoon schreef:ik vond het volstrekt ongeloofwaardig deze jurering. Maar goed , ben heel benieuwd hoe het er op nederlandsche bodem straks aan toe zal gaan ( hoop wel dat het publiek zich gedraagt... daar maak ik me ernstig zorgen over)
Tja maar dat roept het Tootje promoteam wel wat over zichzelf af he
vessuvius schreef:filmpje van Edward met Sisther de jeu http://www.youtube.com/watch?v=mQR4cgHhxNc
joelledsr schreef:Ik kan het ook niet geloven deze scores. Maar het verschil tussen Adelinde en Ratje is wel miniem en dat geeft hoop