Hoelaat ga je en is er nog een plekje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skessa_ schreef:Ook weer thuis!
HV Polo regendeken, zwart met blauw.
Dekje
Sokken
Global laarzen
Beugels
Zweepjes
Wollen deken met hals
Mn zusje had nog een jas gekocht, hebben ze dat beveiligingsding weer eens in laten zitten.... Iemand enig idee hoe je dat er uit krijgt?
aafje87 schreef:Gisteren geweest om 10.10 stond ik binnen, wat een gekkenhuis! Mooie eurostar pad(multistipe slate/delft) weten te bemachtigen, en die wollen halsdeken van €15,- helaas alleen dat de maat op de zak enop het kartonnen kaartje die op de deken geniet waren aangaven dat het een 195 was en ik kom thuis, haal hem uit die tas en vind hem wel krappies. Kijk ik goed zie ik het maat label in de deken 185 aangeven. Nagemeten en mijn fleece hals van 185 eropgelegd is het inderdaad echt een 185(zelf een krappe, mijn fleece 185 is groter), dahmm..
Die moet dus terug en een 205 halen(gezien ik ten opzichte van mijn fleece 1 maat groter moet hebben, die is in zijn 185 al bijna een maat groter als die wolle deken in de zelfde maat), dat gaat anders niet passen... Dus morgen nog een keer :J
Voor iedereen die dus die hals wilt, let goed op!
Nu maar hopen dat ze vanaf hoofdkantoor nieuwe lading wollen halsdekens krijgen....
moonfish13 schreef:ing0204 schreef:De letters op de nieuwe anky dekjes zijn juist erg fijn. Tis anti slip en ze zitten tochonder je zadel
De rest ziet er erg fijn uit van de nieuwe pads, zeer tevreden mee.
De letters vind ik alleen niet mooi, maargoed dat zit onder je zadel.