en dat het gesprek over gym ook verder ging Ik denk dat jullie wel gelijk hebben over de topsporters die bij verenigingen uitgroeien tot een topsporter. Dat zal op een school idd niet gebeuren.
Maar ik had ook een gymleraar die alles leuk vond en wij deden ook heel veel andere dingen zoals bv speerwerpen en echt turnen. Maar ook wij hadden volleybal want de knapste meisjes uit de klas zaten alle 4 op volleybal
Toch denk ik dat je kids wel geïnteresseerd kan krijgen voor een sport als je dat goed doet op de basisschool, en dus de lessen afwisselt (ene keer turnen, keer voetbal, keer atletiek of vechtsport enz.) Maar om dat goed te doen, heb je wel een leraar nodig die dat allemaal kan geven! In plaats van een Leraar Nederlands en oh ja, ik geef ook elke week softballes En vanuit die goede lessen kan een kind ontdekken wat er bij zijn lichaam past en waar hij wellicht talent voor heeft en wat hij leuk vind om te doen.
ik ga vanavond iig jeu de boules spelen, daar ben ik heel goed in, hahaha
vandaag al weer 2 bronzen plakken erbij! goed bezig die sporters! en sowieso volgen er dan nog 2 plakken, alleen nog onbekend welke kleur (hockey dames en hockey heren). Kortom, we komen volgens mij sowieso op de 20 medailles....toch? nette score! Misschien dat die dames estafette nog iets kan betekenen? ik weet het niet, dat is een beetje langs me heen gegaan!
inderdaad, bmx en dames zeilen (dat duo). ik hoop echt dat zowel de hockey dames als de hockey heren goud gaan winnen! zou echt gaaf zijn! Zijn er dan verder nog mogelijkheden of houdt het dan toch echt op? was er ook niet een halve finale estafette heren vanavond?