Tendance schreef:Jullie moeten gewoon nog even geduldig wachten! Ik ga TEMMEN als er eerder een topic geopend word!
hahahahaha
Vorig jaar had bijna iedereen dat gedaan, hadden alle weken al zo ongeveer een topic.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:Fee_ schreef:Heb alleen een dressuur zadel, ook nog een reden om niet erg bijzondere dingen te gaan doen.
Kan prima met een dressuurzadel hoor... Mijn eerste (en laatste) keer 1.20 springen deed ik met een dressuurzadel. Nu ga ik ook nog geregeld met mijn dressuurzadel op crossles. Simpelweg omdat mijn springzadel is gestolen. Als mijn man dus mee rijdt, kan ik niet met zijn zadel rijden en moet ik dus op mijn eigen dressuur-dinkie... Gaat prima

M_D_H schreef:ik kan echt niet zitten met dressuurzadel hoor![]()
Maar verlichte zit zonder steun aan de knieen vind ik wel wat lastig. Wel een goeie oefening overigens... Maar eenmaal bezig merk ik eigenlijk weinig verschil. Dan ben ik daar in ieder geval niet mee bezig! Loetie84 schreef:M_D_H schreef:ik kan echt niet zitten met dressuurzadel hoor![]()
Ik MAG niet zitten met de crosslesMaar verlichte zit zonder steun aan de knieen vind ik wel wat lastig. Wel een goeie oefening overigens... Maar eenmaal bezig merk ik eigenlijk weinig verschil. Dan ben ik daar in ieder geval niet mee bezig!