Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_San87_ schreef:Wuis schreef:
En dat is niet wat ik bedoel. Je lijkt wel je eigen hetze tegen MAR en Toot te voeren, het is een beetje triest aan het worden.
_San87_ schreef:Volgens de jury niet..
En dat is niet wat ik bedoel. Je lijkt wel je eigen hetze tegen MAR en Toot te voeren, het is een beetje triest aan het worden.
_San87_ schreef:Volgens de jury niet..
MelanieB schreef:Vind jou persoonlijk ook wel wat triest worden, ik weet dat je graag toot 1e ziet, maar we moeten wel real blijven en de jury heeft Steffen echt niet goed gepunt en we zijn niet de enige die dat vinden.
Wuis schreef:Dat mag je vinden. Ik vind Ravell normaal gesproken niet veel aan. Maar nu was hij gewoon goed, en foutloos. Dat laatste kun je absoluut niet zeggen van R.
easygoing schreef:_San87_ schreef:Volgens de jury niet..
De jury heeft niet per definitie gelijk hoor het zijn ook maar mensen en mensen maken onbewust (of bewust) ook wel eens fouten.
Verder vind ik het triest dat elk commentaar op Rat als hetze word gezien.