kimberleyhof schreef:t sloeg toch ook helemaal nergens op?!! bij t springen mogen ze met n bebloede mond en open sporen plekken nog door rijden,,
Zo zijn de regels nou eenmaal, en ja die gelden ook voor NL hoe zuur het ook is
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aulaantje_x schreef:SSDesign schreef:Hoe laat en waar kan ik Totilas op tv zien?
daar zoek ik idd ook naar XD
mister_myagi schreef:Ja, dat is nu eenmaal de regel. Bloed in de mond = diskwalificatie.
Ik vind persoonlijk dat ze de proef best door kunnen laten rijden. Daarna controleren wat er aan de hand is en dan beslissen tot diskwalificatie bij een ernstiger vergrijp.
Veerle90 schreef:lovelyd schreef:Wie vliegt even snel naar kentucky ??
kan je daar met een paraplu gaan staan als werth meot....
Haha dat gaat niet lukken![]()
Staat op de WEG twitter, dat paraplu's op het wedstrijdterrein helaas verboden zijn!
mister_myagi schreef:Ja, dat is nu eenmaal de regel. Bloed in de mond = diskwalificatie.
Ik vind persoonlijk dat ze de proef best door kunnen laten rijden. Daarna controleren wat er aan de hand is en dan beslissen tot diskwalificatie bij een ernstiger vergrijp.
Janine1990 schreef:mister_myagi schreef:Ja, dat is nu eenmaal de regel. Bloed in de mond = diskwalificatie.
Tsjah... En wat als het paard een bloeding door andere wijze heeft... Dan maakt het de proef misschien niet eens af... Lijkt me ook niet erg verstandig he?
S_zanne schreef:Aulaantje_x schreef:daar zoek ik idd ook naar XD
Jongens dat is al 10000000x gevraagd ik weet zeker dat het antwoord net zo vaak in het topic staat.![]()
20.31 moet edje.
je kan kijken op http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitrag/ ... -infokanal