Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeadxStar schreef:Ja vond ik ook jammer!
Dat snap ik dan weer niet, genoeg mensen die voor setjes gaan!
Ik ga die kleur ook halen.. ben er zo weg van!!
Tallie1979 schreef:Za_Ra schreef:Mooiste wat ik gezien heb vandaag was het rek met de 2 halen 1 betalen vestjes.... Originele prijs op kaartje: 55euro, nu voor de fantastische hypodrama tentenramp prijs van 59,95! Koopje of niet?;) Heb er samen met een mevrouw die naast me stond stiekem om staan lachen... De poolse dame die erg schaapachtig stond te kijken begreep er niet heul veul van....
Ja, dat is typisch hypodrama!Eigenlijk te aso voor woorden als je er over nadenkt!
Beetje veinzen dat mensen een aanbieding hebben, terwijl je juist de prijs opdrijft!
miss_lizje schreef:Owja bij het afrekenen vroeg dat meisje of we al poffertjes op hadden. WIE EET ER NOU POFFERTJES OM 10:30![]()
!!
Edit: heb wel lekker met wildvreemde mensen staan kletsen in de rij, echt super gezellig
xXutopiaXx schreef:Nies_ schreef:ES bandages zijn toch troep dingen vind ik
Die koop ik echt alleen maar als die kleur verder echt nergens te vinden is..
Waarom dan? Heb ze nog nooit gehad, dus zou niet weten wat voor kwaliteit het is
suus_ schreef:realmagic schreef:wie gaan er allemaal morgen?ik ga morgenochtend denk een poging wagen.hoop dat het niet al te druk is,anders voorzie ik problemen met mijn schouder...
Ik hoop morgen ochtend/begin van de middag
DeadxStar schreef:Bandages zijn niet persé slecht
Ligt eraan hoe je ze gebruikt (dus goed bandageren), en niet elke dag, etc etc.
Ik gebruik meestal gewoon peeskappen, maar voor bijvoorbeeld foto's, of een clinic etc, zijn bandages wel leuk