KNHS Zomerinstructieweken PAARDEN 2012,wie gaat? data bekend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:09

Fee_ schreef:
Dan gaan we maar heel hard duimen dat we dit jaar ook lekker weer hebben. :j

Eerst maar eens duimen dat we erbij zitten :D

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:09

DewiRox schreef:
Haha, maar helaas kunnen niet alle lessen in de binnebak! Het zou ook echt super zonde zijn als je dan door het slechte weer niet alle crosshindernissen kan doen.
Ja, het is echt onwijs slecht buiten! Hier is echt al alles weg gewaaid en regent het behoorlijk hard. Probeer me idd ook te concentreren op school, maar het lukt niet echt. Na de vakantie pta week helaas..

Ik heb tot nu toe alle weken op kamp prima weer gehad, soms 's nachts of overdag is een paar druppels, maar voornamelijk zon. Al is super warm ook niet lekker +/- 20/25 graden en dan lekker windje en zon. Misschien kunnen we dan ook een opblaaszwembad meenemen haha.

Oja, dat is waar ook. Had ik niet aan gedacht, is voor mij namelijk niet van toepassing, ik ga toch niet springen en crossen. :')
Het is vandaag de ideale leer dag ja.. Maar hier komt het er ook niet van. :') Heb gelukkig maar 1 tentamen waar ik echt voor moet leren, maar heb die stof vorig jaar gehad.. Dus weet er niets meer van.. Heb gister wel op stal een half uurtje geleerd _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:10

Dat zou ik afraden, heb wij paar jaar geleden 's nachts gedaan, maar daar waren ze toch niet zo blij mee en dat hebben we geweten ook..

DewiRox

Re: KNHS Zomerinstructieweken PAARDEN 2012,wie gaat? data bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:12

Ga jij naar Allround paarden tot 20 jaar? Zou dan eventueel mijn dressuurlessen wel in willen ruilen voor iemands spring en crosslessen (geldt ook voor andere die niet springen/ crossen)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:15

DewiRox schreef:
Ga jij naar Allround paarden tot 20 jaar? Zou dan eventueel mijn dressuurlessen wel in willen ruilen voor iemands spring en crosslessen (geldt ook voor andere die niet springen/ crossen)

Ja, maar ik denk dat ik de mijne dan gewoon lekker vrij geef! Ligt er een beetje aan hoe hij het aanpakt. Hij wordt op het moment 4 keer per week een half uurtje gereden dusja..

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:17

DewiRox schreef:

ik ga wel maar ik weet nog niet zeker of ik wil ruilen. Misschien dat ik hier wat springlessen neem en dan gewoon mee doe. Ik ga alleen niet zo hoog :P

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:17

Springen en cross vind ik juist t leukst :) Dus ruilen doen we lekker niet Dewi :P

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:19

Ik vind het ook wel leuk maar ik durf niet zo hoog en wil toch nooit springwedstrijden enzo gaan rijden. En heb alleen een dressuurzadel en dat is nou ook niet bepaald een pretje met springen :P

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:19

Ik ga springen denk ik ook wel proberen.
Maar met het crossen, kan je dan ook gewoon alleen waterbak en alle 'makkelijkere' dingen doen? :')
Want zo'n enorme held ben ik niet. :=

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:20

Kan vast wel, moet je gewoon dan even aangeven :)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:21

Tuurlijk kan dat.. Ieder z'n eigen niveau toch? Misschien ga ik wel alleen even de waterbak proberen _O- En een beetje rondstappen en dan weer klaar. Is op zich wel goed dat hij dat soort dingen ook eens ziet.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:22

Ja, want ik wil best de waterbak doen, heeft pony ook wat lol haha. En misschien piano of zo, maar een boomstam gaat me toch echt al te ver. _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:28

Kan makkelijk hoor, alleen moet je bij sommige instructeurs wel echt je grens aangeven. Vaak proberen ze je toch een beetje over te halen, wat voor crossen natuurlijk ook wel eens nodig is. Maar ze blijven verder niet echt doordrammen. Als je met mensen zitten die wel meer crossen gaan ze daar nog even mee verder en mogen die de wat hogere hindernissen doen. Maar idd de waterbak, piano en wallen kan je gewoon meedoen, net als rondje om de baan (maar dan zonder de hindernissen te springen) en de heuveltjes op en af rijden. Maar elk jaar zijn er toch altijd mensen die dan liever een keer meer dressuren dan crossen en die willen dan graag ruilen.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:32

Oke leuk!
Dressuren vind ik ook leuk, maar denk dat pony er een klein beetje gek van wordt als ze de hele week alleen maar moet dressuren. Ik vind dat ik dan ook wel een beetje rekening mag houden met ponylief, en die vind springen erg leuk, ik ook wel een beetje dus kunnen we dat natuurlijk gewoon proberen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:34

Fee_ schreef:
Oke leuk!
Dressuren vind ik ook leuk, maar denk dat pony er een klein beetje gek van wordt als ze de hele week alleen maar moet dressuren. Ik vind dat ik dan ook wel een beetje rekening mag houden met ponylief, en die vind springen erg leuk, ik ook wel een beetje dus kunnen we dat natuurlijk gewoon proberen.

hier precies het zelfde. Ik wil wel meer gaan springen thuis maar dan wil ik wel een springzadel. Ben marktplaats even aan het afstruinen :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:34

Ja hoor, proberen kan altijd!
Ooeh, slecht dit, moet echt even gaan leren..

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:38

Heb alleen een dressuur zadel, ook nog een reden om niet erg bijzondere dingen te gaan doen. :=

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:40

haha ja inderdaad. Denk alleen dat m'n ouders er niet zo blij mee worden :P maarja dan betaal ik het zelf

Mandy25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:52

Meld mij ook even.
Wil ook heel graag naar 7B!! Met beide alround weken heb ik nog school:(
Wordt hard duimen voor donderdag.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:00

Fee_ schreef:
Heb alleen een dressuur zadel, ook nog een reden om niet erg bijzondere dingen te gaan doen. :=

Kan prima met een dressuurzadel hoor... Mijn eerste (en laatste :D ) keer 1.20 springen deed ik met een dressuurzadel. Nu ga ik ook nog geregeld met mijn dressuurzadel op crossles. Simpelweg omdat mijn springzadel is gestolen. Als mijn man dus mee rijdt, kan ik niet met zijn zadel rijden en moet ik dus op mijn eigen dressuur-dinkie... Gaat prima :o

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:22

topics van diverse weken mogen al wel geopend worden maar dan in de huiskamer!! dus babbelen maar :)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:24

Tuurlijk mag het :) Maar als je nog niet weet of je in die week zit is het niet zo handig.
Hoewel we het vorig jaar wel gedaan hebben, maar toen ging bijna het hele centrale topic naar week 10 :')

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:33

Jullie moeten gewoon nog even geduldig wachten! Ik ga TEMMEN als er eerder een topic geopend word!
hahahahaha

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:36

Hahaha dat was topweek Elise :))

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:36

Tendance schreef:
Jullie moeten gewoon nog even geduldig wachten! Ik ga TEMMEN als er eerder een topic geopend word!
hahahahaha

Maar als t mag hoef je toch niet te temmen :P