Fee_ schreef:Dan gaan we maar heel hard duimen dat we dit jaar ook lekker weer hebben.
Eerst maar eens duimen dat we erbij zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DewiRox schreef:Haha, maar helaas kunnen niet alle lessen in de binnebak! Het zou ook echt super zonde zijn als je dan door het slechte weer niet alle crosshindernissen kan doen.
Ja, het is echt onwijs slecht buiten! Hier is echt al alles weg gewaaid en regent het behoorlijk hard. Probeer me idd ook te concentreren op school, maar het lukt niet echt. Na de vakantie pta week helaas..
Ik heb tot nu toe alle weken op kamp prima weer gehad, soms 's nachts of overdag is een paar druppels, maar voornamelijk zon. Al is super warm ook niet lekker +/- 20/25 graden en dan lekker windje en zon. Misschien kunnen we dan ook een opblaaszwembad meenemen haha.

Heb gelukkig maar 1 tentamen waar ik echt voor moet leren, maar heb die stof vorig jaar gehad.. Dus weet er niets meer van.. Heb gister wel op stal een half uurtje geleerd
DewiRox schreef:Ga jij naar Allround paarden tot 20 jaar? Zou dan eventueel mijn dressuurlessen wel in willen ruilen voor iemands spring en crosslessen (geldt ook voor andere die niet springen/ crossen)
DewiRox schreef:Ga jij naar Allround paarden tot 20 jaar? Zou dan eventueel mijn dressuurlessen wel in willen ruilen voor iemands spring en crosslessen (geldt ook voor andere die niet springen/ crossen)
Dus ruilen doen we lekker niet Dewi
En een beetje rondstappen en dan weer klaar. Is op zich wel goed dat hij dat soort dingen ook eens ziet. Fee_ schreef:Oke leuk!
Dressuren vind ik ook leuk, maar denk dat pony er een klein beetje gek van wordt als ze de hele week alleen maar moet dressuren. Ik vind dat ik dan ook wel een beetje rekening mag houden met ponylief, en die vind springen erg leuk, ik ook wel een beetje dus kunnen we dat natuurlijk gewoon proberen.
maarja dan betaal ik het zelf Fee_ schreef:Heb alleen een dressuur zadel, ook nog een reden om niet erg bijzondere dingen te gaan doen.
) keer 1.20 springen deed ik met een dressuurzadel. Nu ga ik ook nog geregeld met mijn dressuurzadel op crossles. Simpelweg omdat mijn springzadel is gestolen. Als mijn man dus mee rijdt, kan ik niet met zijn zadel rijden en moet ik dus op mijn eigen dressuur-dinkie... Gaat prima
Maar als je nog niet weet of je in die week zit is het niet zo handig.