Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Za_Ra schreef:Mooiste wat ik gezien heb vandaag was het rek met de 2 halen 1 betalen vestjes.... Originele prijs op kaartje: 55euro, nu voor de fantastische hypodrama tentenramp prijs van 59,95! Koopje of niet?;) Heb er samen met een mevrouw die naast me stond stiekem om staan lachen... De poolse dame die erg schaapachtig stond te kijken begreep er niet heul veul van....
Za_Ra schreef:Mooiste wat ik gezien heb vandaag was het rek met de 2 halen 1 betalen vestjes.... Originele prijs op kaartje: 55euro, nu voor de fantastische hypodrama tentenramp prijs van 59,95! Koopje of niet?;) Heb er samen met een mevrouw die naast me stond stiekem om staan lachen... De poolse dame die erg schaapachtig stond te kijken begreep er niet heul veul van....
lovey_ou schreef:Nies_ schreef:Nou Natte, geeen dekkies voor ons! Alles wat full/drs was was of lelijk, of we hadden het al
wat voor lelyke dingen hadde ze dan?
Skessa_ schreef:Ook weer thuis!
HV Polo regendeken, zwart met blauw.
Dekje
Sokken
Global laarzen
Beugels
Zweepjes
Wollen deken met hals
Mn zusje had nog een jas gekocht, hebben ze dat beveiligingsding weer eens in laten zitten.... Iemand enig idee hoe je dat er uit krijgt?
melissa_93 schreef:ben er nog nooit geweest, aangezien we aan de andere kant van het land wonen, toevallig gaan we zaterdag naar rotterdam, wie weet of die gewoon midden in de stad ligt? en anders waar het wel te vinden is?
01San schreef:Za_Ra schreef:Mooiste wat ik gezien heb vandaag was het rek met de 2 halen 1 betalen vestjes.... Originele prijs op kaartje: 55euro, nu voor de fantastische hypodrama tentenramp prijs van 59,95! Koopje of niet?;) Heb er samen met een mevrouw die naast me stond stiekem om staan lachen... De poolse dame die erg schaapachtig stond te kijken begreep er niet heul veul van....
hoe bedoel je poolse dame?
Tallie1979 schreef:Za_Ra schreef:Mooiste wat ik gezien heb vandaag was het rek met de 2 halen 1 betalen vestjes.... Originele prijs op kaartje: 55euro, nu voor de fantastische hypodrama tentenramp prijs van 59,95! Koopje of niet?;) Heb er samen met een mevrouw die naast me stond stiekem om staan lachen... De poolse dame die erg schaapachtig stond te kijken begreep er niet heul veul van....
Ja, dat is typisch hypodrama!Eigenlijk te aso voor woorden als je er over nadenkt!
Beetje veinzen dat mensen een aanbieding hebben, terwijl je juist de prijs opdrijft!
Za_Ra"
[quote="01San schreef:Za_R schreef:Mooiste wat ik gezien heb vandaag was het rek met de 2 halen 1 betalen vestjes.... Originele prijs op kaartje: 55euro, nu voor de fantastische hypodrama tentenramp prijs van 59,95! Koopje of niet?;) Heb er samen met een mevrouw die naast me stond stiekem om staan lachen... De poolse dame die erg schaapachtig stond te kijken begreep er niet heul veul van....
[/quot
hoe bedoel je poolse dame?
Als in dame die uit Polen komt, no offence! Aardige mensen en heel behulpzaam!