Urielle schreef:passage moet meer rust in vind ik. paard was te gespannen en te hectisch in de hele proef.
Heb je gelijk in, ik vond alleen die achterhand wel sterk en de kracht waarmee hij van de grond komt zie je ook niet veel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:passage moet meer rust in vind ik. paard was te gespannen en te hectisch in de hele proef.
Hanmar schreef:Score is niet denderend maar dat was het ook niet helemaal waard... Evengoed zou ik het paard zo willen hebben, wát een beest!
Maar nee, IPS Tractor blijft aan de leiding.
Wuis schreef:Ik zit met ene enorme grijns, doe alvast wat wishfull thinking en zie al wat Duitsers door de hekken knallen.![]()
Wuis schreef:Onze grote duitse vriend rook een vleugje holland en gaf haar verrassend...
59.400
Wuis schreef:Onze grote duitse vriend rook een vleugje holland en gaf haar verrassend...
59.400
59.400
mdh schreef:De stang word wel gebruikt
59.400
jori_X schreef:Wuis schreef:Onze grote duitse vriend rook een vleugje holland en gaf haar verrassend...
59.400
Die heeft daar echt een neus voor
Wuis schreef:Ja om de bak dicht te doen
*kon het niet laten*
lovelyd schreef:licht het aan mij of heeft deze beetje pipovoeten
Mindfields schreef:Wuis schreef:Onze grote duitse vriend rook een vleugje holland en gaf haar verrassend...
59.400
Hou nou toch es op over die jury, het is nou eenmaal een jurysport en die man weet heus wel wat ie doet anders zat ie daar niet.
Elise88 schreef:die muziek werkt me op de zenuwen
Citaat:Cyrina, even tussendoor, maar wat heb jij een práchtige paarden in je profiel staan, bwooh! En mindfields natuurlijk ook, maar dat wist ik al, haha!