_Kimo_ schreef:Die dekens zijn gaaf! Hebben ze die ook in mini maatjes?
Heb bijna niks gezien in mini maten.

Helaas, was voor mijn Shetter ook leuk geweest anders.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en die met die blauwtinten? Delft ofzo? Of waren die al op? En in dressuur hè? 
sakvis schreef:_Kimo_ schreef:Die dekens zijn gaaf! Hebben ze die ook in mini maatjes?
Nee, helaas ze hebben echt niks van dekens in de minimaatjes. Ook binnen niet
Las een stukje terug dat er uberhaubt haast niks voor kleintjes is.. Op een paar halsters na dan :p Flink balen! 
Mandarijn schreef:_Kimo_ schreef:Die dekens zijn gaaf! Hebben ze die ook in mini maatjes?
Heb bijna niks gezien in mini maten.
Helaas, was voor mijn Shetter ook leuk geweest anders.
01San schreef:IK HEB NIEMAND GEZIEN MET LINKERSOK EEN STUKJE OMGEVOUWEN VANAVOND!!!!!!
Sorry voor de caps ik wilde even opvallen
Ik heb een HV dekje , roze met bruin... en 3 likits en 2 zakken snoepjes voor 5 euro
Ik ga nog een keer denk ik.. het was echt druk!!!!!!!!
?
calice schreef:Van de rechtse lagen er nog een stuk of 6-8 dus die liggen er morgen nog wel denk ik.
Deze hadden ze net ook nog:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LWR4C7LR.jpg
Mallow schreef:calice schreef:Van de rechtse lagen er nog een stuk of 6-8 dus die liggen er morgen nog wel denk ik.
Deze hadden ze net ook nog:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LWR4C7LR.jpg
Leuke stal is dat he
suus_ schreef:01San schreef:IK HEB NIEMAND GEZIEN MET LINKERSOK EEN STUKJE OMGEVOUWEN VANAVOND!!!!!!
Sorry voor de caps ik wilde even opvallen
Ik heb een HV dekje , roze met bruin... en 3 likits en 2 zakken snoepjes voor 5 euro
Ik ga nog een keer denk ik.. het was echt druk!!!!!!!!
HAHAHAAHAH HEBBEN JULLIE DAT AFGESPROKEN
![]()
![]()
Ik hoop morgen of overmorgen even te gaan, dan ga ik ook wel voor 1 keer in mn paardrijbroek
jeps , iedereen van bokt zou linkersok omslaan, omlaa doen... dus ik echt naar beneden kijken hele tijd!! Hiihi anders zou ik echt zeggen: ja! jij bent van bokt
..
altijd wel gezellig,

01San schreef:Waar lagen die wollen dekens en welke kleuren waren ze?
Heb ze niet gezien?!
Weet iemand het?

, ik sta daar al bijna 2 jaar niet meer
, de pony op de foto heb ik ook moeten verkopen omdat onze behoeftes naar rijden helaas te ver uit elkaar lagen
.