Achja, boeie. Zie het wel.
Heb er wel super veel zin in!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb er wel super veel zin in!! Maaltje schreef:Ja, dat lijkt me juist zo banketstaaf. Als je met zijn allen bent is het geen moeite, maar als mensen niet op komen dagen.
Achja, boeie. Zie het wel.Heb er wel super veel zin in!!
_Amigo schreef:krijg je ong een week van te voren gestuurd, krijgt ook een lijst van wanneer, maar niet waar
staat ook wanneer je corvee hebt enzoo maar dan moet je er gouw tussen uit piepen
UnitedxWest schreef:_Amigo schreef:krijg je ong een week van te voren gestuurd, krijgt ook een lijst van wanneer, maar niet waar
staat ook wanneer je corvee hebt enzoo maar dan moet je er gouw tussen uit piepen
okee, want ben vooral benieuwd bij wie ik in de groep zit & van wie ik les krijg enzo. als ik me goed herinner kregen we dat al veel eerder te horen!
_Amigo schreef:Ben ik ook benieuwd naar. Moet dat blaadje nog voor de 27ste opsturen geloof ik. Oeps.
Verplicht mezelf steeds om het op te sturen maar vergeet het steeds.
En corvee ga ik denk ik wel doen hoor. Is maar kleine moeite.

een paar meiden hadden bekertjes water voor de deur neer gezet en als je de deur open maakte, vielen al die bekertjes om, 'Haha! goeie grap!' zei ene Yvonne
, of onder de tandpasta smeren, vieze insecten in slaapzakken stoppen enzo