Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arielle_ schreef:DewiRox schreef:Pfoeh, maar wat zijn die prijzen onwijs omhoog gegaan zeg! Het is dat het zo gezellig is, maar voor de instructie en dingen die je ervoor krijgt kan je het beter laten..
Tjah weet je wat het is, kunnen ze makkelijk doen want die weken zijn zo populair, blijven toch wel mensen inschrijven en weken zitten toch wel weer vol..helaas.
.DewiRox schreef:Wat zijn jullie trouwens allemaal goed bezig met afvallen, knap hoor! Ga zo door.
Eigenlijk moet ik ook meedoen, allemaal strak op kamp haha. En daar alles er weer aan snoepen!

DewiRox schreef:Ik meld me ook! Ga me inschrijven voor de allround paarden t/m 20 jaar en als 2e keus sgw paarden t/m 20 jaar. Vorig jaar ook naar allround paarden geweest t/m 20 jaar en dat is super bevallen! Daarvoor al meerdere jaren naar allround pony's geweest.
Mijn paard is 1.78, vrij lang. Vorig jaar had ik een zaagselstal en die waren ook al ingedeeld. Annie stond inhet 2e stallencomplexs en dan de eerste stallen rechts, de grote met buitenluik, erg fijne stallen.
Pfoeh, maar wat zijn die prijzen onwijs omhoog gegaan zeg! Het is dat het zo gezellig is, maar voor de instructie en dingen die je ervoor krijgt kan je het beter laten..
. Ik ben afgelopen 2 jaar niet geweest, daarvoor 5 jaar wel dus ik heb er weer veel zin in! Ik had al een topic gemaakt (wist niet dat dit nog niet mocht). Dus bokkers van week 3....join the club!
.