Ellen_vs schreef:Hier is de hele familie in rouwstemming... daar gaat onze Parzival Om te janken dit!
Volgens mij is het het uniform van de carabinieri maar toch respect dat je zo veelzeidig bent op zo'n hoog niveau
Cayenne schreef:Het is een militaire outfit.Leuk gereden maar volgende keer minder snelheid.Misschien ook wat meer voeren... Want ik vond het niet echt een plaatje...
MoniqueT schreef:Ben gewoon een beetje ziek van de pech van Adeline ...ziek was ik al. Ow Anky is er ook.Wat praten jullie snel zeg! Jeetje!Mag Adelinde straks wel een, eventuele, ereronde rijden met Parzival ?
KarinvdM schreef:Het hoedje leek wel op zo'n hoedje van de mensen van het Leger des Heils. Nou nu je het zegt Hahaha
mag deze werkende sukkel even een vraag tussendoor stellen.....wat is de link vd live stream die jullie kijken???
Frantic schreef:mag deze werkende sukkel even een vraag tussendoor stellen.....wat is de link vd live stream die jullie kijken???http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitrag/ ... -infokanal
Seasons schreef:Gooo Anky! Ga maar lekker in discussie met de FEI. Aaah kunnen de mensen die via FEI kijken ons ook even op de hoogte houden???