Ga morgen terug om te kijken of die er nog is
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathiie schreef:Paula1990 schreef:Mijn lijstje voor morgenochtend:
* HV Polo deken outdoor 200 grams , iemand foto en informatie over deken ?
* Anky Rose pad+bandages
* Longeersingel
* Springschoenen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MYE7DU44.jpg
HV polo 200gr (bruin-beige)
mijn deken heeft bijna geen beschadiging, 1 zijde is perfect doorgedrukt & de andere zijde zijn er enkele letters niet volledig gedrukt.
een vriendin van mij heeft hetzelfde deken gekocht en dat is mee beschadigd... hangt dus af van deken tot deken.
wel een mooie pasvormmijn paard draagt het dag en nacht en blijft goed liggen
ben er tevreden over !!
Luf_Midnight schreef:nog iemand die uit de kop van noord holland heen gaat?![]()
geen geld maar wel zin om heen te gaan![]()
word echt hongerig als ik al die aankopen tegen kom.
toevallig nog anky sunshine/butterscoth? of pink/pink lilac of lilac die daar liggen??
Mariekwyf schreef:hebben ze die hv iig ook in 400grams?
calice schreef:Met die 1e had ik echt mazzel, ze gingen net alles netjes op stapels leggen en deze lag ergens achter tussen de vzh dekjes
, heb hem dus meteen geint
.
Die HV polo deken is mooi zeg! hoe duur is die?
babli schreef:Vond 't wel een beetje jammer dat de Anky pads totaal niet matchte met de Anky bandages die er lagen. Maar dat maakte het wel makkelijker om die toch maar te laten liggen haha
calice schreef:Zo net even wezen speedshoppen, 2 ES dressuur kunnen bemachtigen, maar 5-10 minuten in de rij gestaan en nu weer lekker thuis.
Met krukken word idd geen rekening gehouden, ze zijn een paar keer onder me vandaan geschopt en heb ook en paar keer moeten vragen of ik er als-je-blieft langs mocht. Ik leef overigens nog wel
.
Bellarose schreef:calice schreef:morgen of overmorgen krijgen ze wel weer nieuwe binnen.
Ja als ze vandaag zo platgelopen zijn zou dat wel een goed idee zijn voor ze. Hadden ze die rechtse nog veel liggen? Die is leeeeuk!