Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
stalnijmegen schreef:Paintlinger schreef:Hebben jullie die dwerggroei-shet gezien?
Ik wilde hem bijna kopen om hem te laten euthanaseren... waardeloze handelaar!!!!
bedoel je die bij monsterbaan naast zn zwarte mama???

anniee schreef:Wow die ziet er niet "van-de-markt-geplukt" uit zeg, wat een schoonheidje al!
Blijkbaar voelt ze zich ook al lekker thuis bij je want ze ziet er mooi ontspannen uit zo en die foto is ook op een wandeling ofzo gemaakt denk ik?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

(wel subtiel hoor) 
Nog wel wat leuke valkjes gezien een een draverjaarling. Inderdaad erg veel friezen (die met de doorgezakte rug viel wel op...). Stond nog wel een leuk andalusierachtig iets, achteraan aan een boom. Maar goed, ik ging ook alleen om te kijken
Heb alleen oliebollen meegenomen
ik was zo verliefd op die mini appies die er waren.. maar had geen trailer bij me en om zo'n ding op de achterbank mee te nemen lijkt me ook niet ideaal
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Men die "teckel lander" ziet er ook niet uit... 

bonzjo schreef:Iemand de witte veulens gezien
Was de eerste keer dat ik witte veulens zag, normaal zijn het schimmels en dus nog donkergrijs/zwart. Nooit eerder een wit veulen gezien
angelax schreef:zo ben er net weer.
gisteravond stonder er al heel veel paarden en het was zoo zielig.
stonden wel leuke paarden bij
Staan ze daar dan de nacht door te brengen?