Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimenragna schreef:dankje!!!
hoop indd ook niet dat het onweert nee!
Joliess schreef:Zaterdag eerste Regio ZuidHolland!
Ik moet rond kwart voor 1, ben laatste van de groep dus als het erg lekker weer is hoef ik gelukkig ook niet lang te wachten.
Er mogen eigenlijk maar weinig mensen door, 17 deelnemers M2 3 door. En Z2 8 deelnemers en daar 6 door. Best veel maargoed
.
Otje schreef:de meeste kindertjes zijn dan wel na 1 juni gepromoveerd zijn anders hadden ze toch een andere verdeelsleutel gehad ... maar ja in gelderland en brabant moeten de AB's zich eerst selecteren ook outdoor via de kringen, want daar heeft elk huis wel een grasmaaier staan die in het weekend ook nog eens start
Otje schreef:de meeste kindertjes zijn dan wel na 1 juni gepromoveerd zijn anders hadden ze toch een andere verdeelsleutel gehad ... maar ja in gelderland en brabant moeten de AB's zich eerst selecteren ook outdoor via de kringen, want daar heeft elk huis wel een grasmaaier staan die in het weekend ook nog eens start
daffodil schreef:Altijd goed voor een gruwelijke slappelachbui als je zit te jureren....zo'n dikke shet die volkomen doet waar hij zelf zin in heeft en zo'n smurf die probeert m in de rondte te sturen. En ja blijven lachen want dat moest van mama!!!! Allermooiste wat ze kunnen doen is de teugels uit handen rukken en gewoon een hap gras nemen...dan kun je mij echt opvegen
Otje schreef:daffodil schreef:Altijd goed voor een gruwelijke slappelachbui als je zit te jureren....zo'n dikke shet die volkomen doet waar hij zelf zin in heeft en zo'n smurf die probeert m in de rondte te sturen. En ja blijven lachen want dat moest van mama!!!! Allermooiste wat ze kunnen doen is de teugels uit handen rukken en gewoon een hap gras nemen...dan kun je mij echt opvegen
Ik zal je vertellen , Aurélie is begonnen met starten op Sjimmie, onze welsh van 1.19 en ze werd te groot dus sjimmie verkocht naar brabant
Wij trots dat hij een half jaar later in de B met het jochie naar de Brabantse mocht, ja niet alleen voor de B maar ook het AB-L viertallen ... nah wij afgereisd ... kijken hoe het gaat![]()
die 4 tallen![]()
![]()
ze moesten halsstrekken ... en Sjimmie liep als 'grootste' en koppony voorop daarachter 3 sh*tlanders
neeeeeeeeee en met hals strekken ... echt snokken die beesten die teugels uit die kinderen hun handen, namen allemaal een pluk gras en hup .... reden onverstoorbaar door de rest van die proef ... allemaal met een pluk gras om en rond hun mond![]()
![]()
![]()
![]()
je kon me opvegen![]()