Wie regiokampioenschappen Zuid-Holland?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamalvaro

Re: Wie regiokampioenschappen Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:55

Mag ik ook zo'n pilletje Ot, wel om een andere reden maar als ze helpen Nagelbijten / Gniffelen

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 10:58

Ow ik zit weer dom te lu.llen, want ik zie nu inderdaad dat er 6 per ring doorgaan Clown

kimenragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:23

morgenaaf nog wedstrijd en dan zaterdag de regio Haha!
ben echt benieuwd hoe het gaat zeg!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 19:42

Nou, voor mij gaat het misschien niet door Verdrietig
Vorstin had gisteren een wond overgehouden aan het crossen, en nou was ze vandaag aardig stijf en onregelmatig in draf. Hopelijk wordt ze weer snel de oude!
Als ze snel opknapt kan ik misschien zaterdag nog wel dressuren, maar het springen slaan we zowiezo over. Heb al een tijdje geen parcoursjes meer gesprongen, en nu kan ik deze week ook niet meer springen. Vind het een beetje lüllig om haar dan ineens een springparcours in te sturen!

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:31

jeetje snoekiej das echt balen hoop voor je dat ze gauw weer opknapt!!

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 20:33

kim (en de rest natuurlijk die ook wedstrijd hebben) succes morgen en laat ze allemaal ff een poepie ruiken Haha! hoop voor je dat het in ieder geval niet onweert morgen als je moet rijden.

kimenragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 23:08

dankje!!!
hoop indd ook niet dat het onweert nee! Scheve mond

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:01

Ik ben er helaas niet bij dit keer, maar mijn "pleeg"kinderen starten de hele dag....druk daagie, begint 's morgens om acht uur met parcours lopen en om duistere redenen heeft de organisatie bedacht dat t kind best kan springen om half negen met haar ene pony én kan dressuren met de ander. Maar goed dat wordt vast weer opgelost.

Kind gaat ook meteen de vuurdoop krijgen voor wat betreft springen met haar tweede pony (die inmiddels wel nummer één is geworden...), voor het eerst een B parcours en dan meteen Heerjansdam, vind het best stoer van haar! Tevens de laatste wedstrijd in de L2 dressuur dus het gaat best hard.

De ander rijdt met haar shet L2 en met haar jonge pony B en dat wordt spannend....blijft ze in de ring of niet??? Ik krijg ongetwijfeld een sms verslag als ik in Frankrijk zit, maar goed jullie kunnen t waarschijnlijk live aanschouwen....

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:35

kimenragna schreef:
dankje!!!
hoop indd ook niet dat het onweert nee! Scheve mond

zo ik hoop het ook niet.
moet vanavond ook op westmaas Lachen

Joliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:38

Zaterdag eerste Regio ZuidHolland!
Ik moet rond kwart voor 1, ben laatste van de groep dus als het erg lekker weer is hoef ik gelukkig ook niet lang te wachten.

Er mogen eigenlijk maar weinig mensen door Nagelbijten / Gniffelen, 17 deelnemers M2 3 door. En Z2 8 deelnemers en daar 6 door. Best veel maargoed Haha!.

OtjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:42

Joliess schreef:
Zaterdag eerste Regio ZuidHolland!
Ik moet rond kwart voor 1, ben laatste van de groep dus als het erg lekker weer is hoef ik gelukkig ook niet lang te wachten.

Er mogen eigenlijk maar weinig mensen door Nagelbijten / Gniffelen, 17 deelnemers M2 3 door. En Z2 8 deelnemers en daar 6 door. Best veel maargoed Haha!.

ja ho even ... gezien wie er starten Nors opkijken

en 6 van de 8 (-1) maakt niet dat ze alle 6 60% scoren en dan gaan ze ook niet door

Maarrrrrr hebben jullie gezien hoeveel AB/L2 er starten Bloos! 12!!!!!!!!!! ik wist niet eens dat we zoveel van dat kleine spul in de L2 hadden in zuidholland en er mag er maar 1 door Ach gut

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:44

Ja sneu he, de L2 ab'tjes is echt een megagrote groep op t moment.....en dan maar eentje door!

Joliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:44

Als jij je pilletje neemt en Aurelie rijd zoals ze moet dan komt het vast goed!!

Ja, wel schattig, maar moet ook aardige teleurstelling zijn voor die kleintjes als ze dan niet door mogen. Ach gut

OtjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:46

de meeste kindertjes zijn dan wel na 1 juni gepromoveerd zijn anders hadden ze toch een andere verdeelsleutel gehad ... maar ja in gelderland en brabant moeten de AB's zich eerst selecteren ook outdoor via de kringen, want daar heeft elk huis wel een grasmaaier staan die in het weekend ook nog eens start Nagelbijten / Gniffelen

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:50

Otje schreef:
de meeste kindertjes zijn dan wel na 1 juni gepromoveerd zijn anders hadden ze toch een andere verdeelsleutel gehad ... maar ja in gelderland en brabant moeten de AB's zich eerst selecteren ook outdoor via de kringen, want daar heeft elk huis wel een grasmaaier staan die in het weekend ook nog eens start Nagelbijten / Gniffelen

Lief!

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:16

hahaha ligt hier helemaal in deuk, grasmaaier die start hahaha ROFL ja ik heb ook gezien wie er starten, gelukkig rijd emily nog niet bij hun anders kon ze wel inpakken!!! niet dat ze nu megaveel kans maakt hoor, net pas over gegaan maar goed dat was haar eigen keus..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:42

Otje schreef:

Altijd goed voor een gruwelijke slappelachbui als je zit te jureren....zo'n dikke shet die volkomen doet waar hij zelf zin in heeft en zo'n smurf die probeert m in de rondte te sturen. En ja blijven lachen want dat moest van mama!!!! Allermooiste wat ze kunnen doen is de teugels uit handen rukken en gewoon een hap gras nemen...dan kun je mij echt opvegen

kimenragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:38

zoo raggie staat weer op stal...
jeetje wat was die aan het klieren Verward
maarja we zijn er klaar voor...iig ik wel
nu rag nog Tong uitsteken
ik ga eten omkleden en naar ragna
zal vanavond denk ik nog wel een verslag neer zetten Haha!

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:44

herkenbaar hier, vorig jaar stonden wij op een wedstrijd en ja hoor daar ging weer een pony, hup de bak uit, pony erin en rijden, hield het witte hekje weer op hup pony er weer uit, meisje huilen overstuur, mocht over rijden, wij allemaal om de bak gaan staan bij elke opening 2 mensen zodat de pony er niet meer uit kon. Toen ze de volgende proef moest rijden zijn we maar gelijk gaan staan en dat ging goed. dan lig je toch helemaal in een deuk!!!

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:50

precies even tussen haakjes op Horse at Work is ze ook al bezig Slapen
sneu figuur Misselijk

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:27

voor iedereen die het gemist heeft en de reactie van MI1990 niet begrijpt er was weer een persoon die zich zat te vervelen en zich in ons topic wilde mengen maar niet op de manier die wij leuk vinden zeg maar, het is gelukkig al over.

OtjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 19:51

daffodil schreef:
Altijd goed voor een gruwelijke slappelachbui als je zit te jureren....zo'n dikke shet die volkomen doet waar hij zelf zin in heeft en zo'n smurf die probeert m in de rondte te sturen. En ja blijven lachen want dat moest van mama!!!! Allermooiste wat ze kunnen doen is de teugels uit handen rukken en gewoon een hap gras nemen...dan kun je mij echt opvegen

Ik zal je vertellen , Aurélie is begonnen met starten op Sjimmie, onze welsh van 1.19 en ze werd te groot dus sjimmie verkocht naar brabant

Wij trots dat hij een half jaar later in de B met het jochie naar de Brabantse mocht, ja niet alleen voor de B maar ook het AB-L viertallen ... nah wij afgereisd ... kijken hoe het gaat Lovers

die 4 tallen ROFL ROFL ROFL ze moesten halsstrekken ... en Sjimmie liep als 'grootste' en koppony voorop daarachter 3 sh*tlanders ROFL

neeeeeeeeee en met hals strekken ... echt snokken die beesten die teugels uit die kinderen hun handen, namen allemaal een pluk gras en hup .... reden onverstoorbaar door de rest van die proef ... allemaal met een pluk gras om en rond hun mond ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen

je kon me opvegen Ja Huilen van het lachen

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:42

Ohhh heb je dat niet op film Ot Huilen van het lachen

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:14

Otje schreef:
daffodil schreef:

Ik zal je vertellen , Aurélie is begonnen met starten op Sjimmie, onze welsh van 1.19 en ze werd te groot dus sjimmie verkocht naar brabant

Wij trots dat hij een half jaar later in de B met het jochie naar de Brabantse mocht, ja niet alleen voor de B maar ook het AB-L viertallen ... nah wij afgereisd ... kijken hoe het gaat Lovers

die 4 tallen ROFL ROFL ROFL ze moesten halsstrekken ... en Sjimmie liep als 'grootste' en koppony voorop daarachter 3 sh*tlanders ROFL

neeeeeeeeee en met hals strekken ... echt snokken die beesten die teugels uit die kinderen hun handen, namen allemaal een pluk gras en hup .... reden onverstoorbaar door de rest van die proef ... allemaal met een pluk gras om en rond hun mond ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen

je kon me opvegen Ja Huilen van het lachen

Ow, dat is echt geweldig, mij had je ook op kunnen vegen, lig nu al helemaal dubbel.....

kimenragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:56

whoeehooeeee
1e en 2e
190 en 187 Haha!
en onder me protecol stond:
keurig gereden,
leuke combinatie succes !
vegleken met van de week ging het echt goed!!
en dan die buien van vamorge met vlechten (heel de tijd hangen lopen en kliere)
ben echt super trots en ga nu echt met een super gevoel naar de regio zaterdag! Haha!