merel_gomez schreef:die ov geld dus niet aanstaande vrijdag ... is namelijk een feestdag!
beetje jammer dat ik dan niet vrij ben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merel_gomez schreef:die ov geld dus niet aanstaande vrijdag ... is namelijk een feestdag!
Widner schreef:Ik ben net terug. De scapa dekens waren al bijna weg, net als een heleboel halsters. Dekjes waren er nog wel genoeg, al gingen de blauwe anky`s wel heel hard.
Ik kwam binnen en iedereen liep rond met Scapa en anky dekjes
Als je wat pakt moet je trouwens wel even opletten, ik had scapa halster gepakt waarvan het logo op de neus helemaal kapot was... Gelukkig zag ik het net op tijd.
Maar ik heb gekocht:
Scapa choco dekje
Scapa Stone Bleu dekje
Scapa choco halster
Scapa choco bandages
en nog 4 paar stapp-horse sokken voor 20 euro
lonniejj schreef:Lagen er ook vhz scapa's ?
Jaan81 schreef:lonniejj schreef:Lagen er ook vhz scapa's ?
Die lagen er echt nog veel!
Ook superveel kleuren: choco, navy, zwart, red, orange/bruin, lichtblauw/donkerblauw, groen/bruin, oudroze/bruin en nog een aantal die ik ben vergeten.
Ukster schreef:kwam zeker door de jongen die zo leuk washahahaha van die bandjes,,, wi jzaten hem in de maling te nemen..
ik ben ook geweest, enkelt een rosborstel, ankyhalster, die helaas te klein is en dus terug moet, en een badstoffen zweetdeken.
die wollendeken van 5 euro gingen hard zeg en de scapa collectie ook.
Roxannev schreef:Ja, Dat hebben ze volgensmij wel, In Leidschendam zoiezo volgensmij dus denk daar ook wel.
x_Mliss schreef:Ow oke.
Dag met de auto...
Maar hoe moet je daar komen dan met de trein?