Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en een geweldige vintage geinspireerde Liesbeth nog wat paraplu van mijn moeder gehad... en nog een paar neppe crocs, nu heb ik 4 paar

met pruik, vintage mof en antieke wandelstok... af en toe ook mijn wollen hoed op, maar dat was erg warm. Zondag is de enige keer geweest dat ik ver van de stand was. Vrijdag stond ik bij de tweedehands markt te kijken naar al het moois. Zaterdag zat ik op de Riding Coach bij Hazeleger
Je had me best mogen aanspreken hoor
ik bijt niet

Yootha schreef:Nee. Er hing zo'n rek met Stappsokken. Jullie stonden toch met de stand van Jan Borneman?
orri schreef:Een paar eeuwen inderdaad 1897met pruik, vintage mof en antieke wandelstok... af en toe ook mijn wollen hoed op, maar dat was erg warm. Zondag is de enige keer geweest dat ik ver van de stand was. Vrijdag stond ik bij de tweedehands markt te kijken naar al het moois. Zaterdag zat ik op de Riding Coach bij Hazeleger
ik bijt niet
Vond het nog wel redelijk druk, maar de shows ten opzichte van vorig jaar wat tegenvallen..
en dat loopt dan m2:p hihi ben trots op me mannetje:D 
ardo_iggy schreef:orri schreef:Een paar eeuwen inderdaad 1897met pruik, vintage mof en antieke wandelstok... af en toe ook mijn wollen hoed op, maar dat was erg warm. Zondag is de enige keer geweest dat ik ver van de stand was. Vrijdag stond ik bij de tweedehands markt te kijken naar al het moois. Zaterdag zat ik op de Riding Coach bij Hazeleger
ik bijt niet
Was jij het ook vrijdag avond die naar de wc moest.
En het niet zo heel moeilijk is met zo een jurk
ik had een geruite rok en bruine pruik, conny een bustle rok met wit kant en zwarte pruik, mijn moeder in wijnrood baljurk met pofmouwen en charissa in frambozen paars met blauw. Ik heb wel gezegd, gewoon je rok optillen net als normaal gesproken en je hebt een onderbroek zonder kruis
orri schreef:je hebt een onderbroek zonder kruis
ehum dan weet ik dat vast voor op het rijtuig

Ik had overigens gewoon lekker een lange onderbroek aan met kruis
. 
) heeft het ook erg naar zn zin gehad (zijn er nog mensen die foto's hebben gemaakt bij de groninger stand
?)

Cheveyo schreef:ah pfieuw gelukkig maar haha, zie het al voor me. Al die mensen lachen en staren en wijzen langs de kant.
wat wil jij er over heen dragen dan? Je hebt er nog wel 2 petticoats onder
en aangezien het zien van de kuit al onzedelijk en hoerig was voor een vrouw... je ziet echt niks. Dames van lichte zeden gingen ook echt niet helemaal uit de kleren, slapen deed je ook in het ondergoed + korset om in te slapen, dat wel een hele inch losser mocht dan overdag, met daarover heen een lang nachthemd

Sundancer schreef:En inderdaad Paard en Koets valt hard achteruit.....denk dat er volgend jaar ook geen stamboeken meer mogen komen.