Paard en Koets!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Solide

Re: Paard en Koets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:22

Maar wij hadden geen sokken, het kan natuurlijk wel.
Roze vest met grijze stukken.... moe ff denken.
Heb je ook je emailadres ingevuld???

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:32

Nee. Er hing zo'n rek met Stappsokken. Jullie stonden toch met de stand van Jan Borneman?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:35

Ik heb in totaal 2 paar Stapp sokken en een paar handschoenen gekocht Lachen en een geweldige vintage geinspireerde Liesbeth nog wat paraplu van mijn moeder gehad... en nog een paar neppe crocs, nu heb ik 4 paar Tong uitsteken

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:36

Volgens mij zag ik Orri nog? Helemaal in een jurk van paar eeuwen terug? Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:00

Een paar eeuwen inderdaad 1897 Knipoog met pruik, vintage mof en antieke wandelstok... af en toe ook mijn wollen hoed op, maar dat was erg warm. Zondag is de enige keer geweest dat ik ver van de stand was. Vrijdag stond ik bij de tweedehands markt te kijken naar al het moois. Zaterdag zat ik op de Riding Coach bij Hazeleger Haha! Je had me best mogen aanspreken hoor Tong uitsteken ik bijt niet Knipoog

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:22

hallo allemaal
ik ben ook weer boven water na een weekendje paard en koets. veel dingen vielen mij enorm tegen. zo ook de menshow.. maar de organisatie is er ookal van doordrongen dat eht allemaal niet zo was geloof ik...

de inrijbak in de hallen, dat was nog een heel gedoe.. aan t begin van de vrijdagmiddag lag er nog helemaal niks!!! paar van de organisatie hadden t door en zijn er achteraan gaan bellen.. de lui die t aan moesten leggen waren t vergeten en zijn in allerhaast teruggegaahld van een andere klus geloof ik om alsnog een bakje aan te leggen.. ook die klacht ligt al wel bij de organisatie!
tony kan kloppen hahaha orri was zondag ff bij de groningerstand voor Tong uitsteken

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:00

Liefling,
Ik heb je optreden gezien hoor Knipoog
We zaten vooraan! Je hebt het heel netjes gedaan al val ik zelf op een ander type Tinker.
Grappig dat wij onze carousselkür op precies dezelfde muziek gedaan hebben Lachen

Tinkermuts ik heb jullie niet gezien, maar waren jullie zondag misschien?

Ik was er zaterdag.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:16

Yootha schreef:
Nee. Er hing zo'n rek met Stappsokken. Jullie stonden toch met de stand van Jan Borneman?

Nee wij stonden echt met een stand van Ingrid van Berlo. Was maar een klein standje met grotendeels jassen.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:28

orri schreef:
Een paar eeuwen inderdaad 1897 Knipoog met pruik, vintage mof en antieke wandelstok... af en toe ook mijn wollen hoed op, maar dat was erg warm. Zondag is de enige keer geweest dat ik ver van de stand was. Vrijdag stond ik bij de tweedehands markt te kijken naar al het moois. Zaterdag zat ik op de Riding Coach bij Hazeleger Haha! Je had me best mogen aanspreken hoor Tong uitsteken ik bijt niet Knipoog

Was jij het ook vrijdag avond die naar de wc moest.

En het niet zo heel moeilijk is met zo een jurk Haha!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:59

Wij zijn zondag geweest, leuke stands, maar de shows vond ik wat eentonig, sorry. Maar al bij al een leuke dag geweest waarbij ik thuiskwam met een mooie fleecedeken met halsstuk, een nieuwe westernhoed, gratis magazines, en 2 bontjes voor het mentuig (voor de friezen). Jammer dat er al zoveel standjes al afgebroken waren nog voor sluitingstijd...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:26

Ik vond het een heel erg leuke dag P&K, maar dat hebben we zelf meer leuk gemaakt dan dat P&K te bieden had denk ik. Lachen Vond het nog wel redelijk druk, maar de shows ten opzichte van vorig jaar wat tegenvallen..

Heb mij gisteren wel knarsentandend naar een clinic gekeken, beetje later op de middag, waarbij een 4-span shetten en een 4-span 'grote' paarden (absoluut geen verstand van rassen) reden. De achterste twee paarden knalde echt de hele tijd op de (langboom?) En dan het gek vinden dat ze niet nageeflijk lopen... vond het onverantwoord om ze nog door te laten rijden; het ging echt telkens stap bam, stap bam. De instructeur zei er ook wel wat van maar ik betwijfel het of het heeft geholpen..

liefling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:22

Cheveyo : dankje dat je het netjes vond. ook wel toevallig dan , dat we dezelfde ierse muziek hebben.duncan is vrij grof kwa bouw voor zijn type Tong uitsteken en dat loopt dan m2:p hihi ben trots op me mannetje:D

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:25

Ja mooie muziek hoor! Wij hebben het toen via een site met kurmuziek gekocht.
(vond hem zelf juist helemaal niet zo grof en daarom niet mijn smaak als ik heel eerlijk ben hihi). Lekker trots zijn op die M2 hoor, goed gedaan!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:28

ardo_iggy schreef:
orri schreef:

Was jij het ook vrijdag avond die naar de wc moest.

En het niet zo heel moeilijk is met zo een jurk Haha!

Ik ben het hele weekend naar de wc geweest, maar we waren vrijdag met 4 in kostuum *LOL* ik had een geruite rok en bruine pruik, conny een bustle rok met wit kant en zwarte pruik, mijn moeder in wijnrood baljurk met pofmouwen en charissa in frambozen paars met blauw. Ik heb wel gezegd, gewoon je rok optillen net als normaal gesproken en je hebt een onderbroek zonder kruis Tong uitsteken

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:31

orri schreef:
je hebt een onderbroek zonder kruis Tong uitsteken

Bloos! ehum dan weet ik dat vast voor op het rijtuig Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:34

Hahaha... je moet je voorstellen dat je ook nog een heel lang onderhemd draagt dat je er in of over kunt dragen en het zit niet strak, goed bedekt dus Tong uitsteken Ik had overigens gewoon lekker een lange onderbroek aan met kruis Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:38

ah pfieuw gelukkig maar haha, zie het al voor me. Al die mensen lachen en staren en wijzen langs de kant Lachen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:24

Hihi inderdaad. Dat zou wat zijn.

De Dartmoor show ging eigenlijk prima. Is inderdaad altijd leuk dat kleine grut. En we doen ons best. Volgens jaar waarschijnlijk een show met de Shires.

Ik vind dat paard en Koets erg achteruit gaat. Natuurlijk moet er veel mennen zijn het is tenslotte paard EN koets. Maar het moet niet alleen mennen zijn. Het mag beide zijn.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:38

zoo ik meld me ook weer !

Heb dr ook een lang weekend op zitten,heel erg veel lol gehad en onwijs veel gelachen.

Lottelkop ( Tong uitsteken ) heeft het ook erg naar zn zin gehad (zijn er nog mensen die foto's hebben gemaakt bij de groninger stand Tong uitsteken ?)

Mlies: ik heb je niet gezien,helaas.

Solide heb ik volgens mij wel gezien.

Orri heb ik gezien en gesproken en nog wat stand houders / bokkers,maar kwa bezoekers niet.

Was idd jammer van de losrij bak,maar hij stond wel op de planning om hem groter te maken,maar idd wat Akerna zei,ze waren m lichtelijk vergeten.

Ik vond alleen wel jammer dat de communicatie met de hoofdpiste slecht was,wij hebben met alle stamboeken ruim 20 min staan blauwbekken buiten.
Dus is miss een idee om mee te nemen nog.
2e puntje wat jammer was is dat de stamboeken weggestopt waren achteraan (wel fijn dichtbij de stallen!!!)
En dat er niet alle dagen door alle stamboeken shows gereden konden worden.
Eerder was dat wel,en veel mensen vinden dit jammer dat het niet meer is.
Ook werd er veel door bezoekers gevraagd, of er show werd gereden en dan soms helemaal niet of wel,maar dan de dag ervoor al.
Dat is gewoon jammer als je maar 1 dag komt.
En zeker nu er 2 kleine bakjes lagen en dan de hoofdpiste..

Verder vond ik het wel beter dat de stallen wat eerder los waren smorgens!!! Ja OK dan!

Verder heb ik een super weekend gehad en was het zoals altijd weer jammer dat het af was!! No Cheer Knipoog Haha! Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:53

Cheveyo schreef:
ah pfieuw gelukkig maar haha, zie het al voor me. Al die mensen lachen en staren en wijzen langs de kant Lachen.

*LOL* wat wil jij er over heen dragen dan? Je hebt er nog wel 2 petticoats onder Tong uitsteken en aangezien het zien van de kuit al onzedelijk en hoerig was voor een vrouw... je ziet echt niks. Dames van lichte zeden gingen ook echt niet helemaal uit de kleren, slapen deed je ook in het ondergoed + korset om in te slapen, dat wel een hele inch losser mocht dan overdag, met daarover heen een lang nachthemd *LOL*

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:36

oi orri, klinkt toch niet erg comfortabel haha..
maar je zag er wel heel mooi uit hoor!

enne de soejses waren lekker vrijdag Tong uitsteken

ik ben lichtelijk eigenlijk nog wel errug doodmoe.. gisteravond laat thuis op stal en daar nog even wat gegeten en gedronken... toen ik eenmaal thuis was na t douchen was ik klaarwakker :S dat was minder.. compleet over mn slaap heen..
en vanochtend gewoon weer aan t werk (al had ik me wel ietwat verslapen maar ja) zo'n weekend is altijd wel snel om :S

liefling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:01

ja daar baalde ik ook wel van gewoon 20 min in de kou staan wachten ...... de communicatie kan daar wel iets beter.
verder was het wel leuk.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:11

Communicatie was inderdaad wel erg slecht. Er is zaterdag beloofd dat er geen schriktraining meer zou komen. Maar helaas ging dit wel door. Hierdoor waren ontzettend veel paarden benauwd door het geluid. En dat geluid was ook veelte hard imo.

Deze schriktraning had makkelijk plaats kunnen vinden in de hoofdpiste. Die was meerdere keren leeg.

En inderdaad Paard en Koets valt hard achteruit.....denk dat er volgend jaar ook geen stamboeken meer mogen komen.

Dan toch mijn petje af voor Horse Event, die regelen echt alles tot in de puntjes.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:06

Sundancer schreef:
En inderdaad Paard en Koets valt hard achteruit.....denk dat er volgend jaar ook geen stamboeken meer mogen komen.

Zou geen slimme zet zijn, dan mis je denk ik veel volk.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 05:09

denk dat dat ook een beetje te hard geroepen is hoor tony..