garny95 schreef:Wat een druk op Imke, ik hoop dat ze er tegen bestand is en een superproef neerzet !
Alle nagels al kort ?
Tot bloedens toe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
garny95 schreef:Wat een druk op Imke, ik hoop dat ze er tegen bestand is en een superproef neerzet !
Alle nagels al kort ?
Alle nagels al kort ?
Cayenne schreef:Ik hoop dat ze het gaat redden om zichzelf op de tweede plek neer te zetten!
garny95 schreef:jee is het nergens te zien ?, ik word gek...
garny95 schreef:Wat een druk op Imke,.....?
garny95 schreef:we hebben in ieder geval voetbal bij _Lotte_
Jasmijn76 schreef:..voor het mooie moet ze anky eruit rijden...sowww...dan gaat het dak er wel af hoor!!
garny95 schreef:ja anky eruit rijden, dat zou leuk zijn zijn voor haar ! Hier gaan we voor en niet voor minder ....
CGJ12 schreef:garny95 schreef:Wat een druk op Imke,.....?
Welnee.
Als Nederland het goud niet haalt komt dat gewoon omdat Anky geen 90% heeft gereden....
Van de andere Nederlandse deelnemers mocht je (volgens Sjef afgelopen voorjaar) niet verwachten dat ze meer dan 70-72 reden.....
Cayenne schreef:Voor Anky? Voor het hele team bedoel je.
_Lotte_ schreef:Jasmijn76 schreef:..voor het mooie moet ze anky eruit rijden...sowww...dan gaat het dak er wel af hoor!!
Ik ben eigenlijk voor Anky.. Maar dan maakt het me niks uit, als NL maar goud wint