Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tita schreef:Een vreselijk braaf paard waarvan de benen zeker op een bejaarden leeftijd niet meer goed zullen zijn.
Als die paardje een KWPN'er is dan betekend het dat het beessie 3-4 jaar is.
Ik mag hopen dat dat niet zo is
tita schreef:Zijn naam begon met een Z Zilton heet dat paardje toch zodoende moest ik ff denken en ik hoop gewoon niet dat het een paardje is van 2003-2004..of is ie dat toevallig wel.
Als je goed kijkt hoe de ruiter hem rijdt en hoe het paard landt na de hindernis dat zijn vreselijke klappen..die benen blijven echt niet zijn hele leven goed hoor die worden vreselijk belast.
Als je zulke hoge hindernissen springt dan is een hindernis van 150m niks en doe je dat al heel snel en zo worden de benen flink belast.
Citaat:maar komop zeg, een enkele keer.. als je kijkt dat dat andere concours ookal een tijd geleden is.
tita schreef:Ik vraag me meer af wat bereik je er mee en wat wil je er mee bereiken.
Internationaal springen ze zo niet eens
tita schreef:Nergens staat dat ik dat zeker weet..lezen lezen aub
ik hoop dat het niet zo is
Jouw laatste zin snap ik voor geen meter wil je hem beter uitleggenCitaat:maar komop zeg, een enkele keer.. als je kijkt dat dat andere concours ookal een tijd geleden is.
Saltoke schreef:Woehoew,daar gaan we weer met bokt-rellen..
vraag je erom he
Assiej schreef:ze bedoeld het andere filmpje op youtube. Het mag dan een tijd geleden zijn, maar er wordt nu al gesproken over een volgend jaar.
en daar komt bij dat het een springpaard is, en dus wekelijks een , waarschijnlijk, hoog parcours springt. anders kan hij het niet aan lijkt me. Als je wekelijks een parcoursje springt van 1.40 bijv. en dan ineens een *uch uch* "krachtmeting" lijkt me helemaal slecht... niet?
Jolliegirl schreef:tita schreef:Zijn naam begon met een Z Zilton heet dat paardje toch zodoende moest ik ff denken en ik hoop gewoon niet dat het een paardje is van 2003-2004..of is ie dat toevallig wel.
Als je goed kijkt hoe de ruiter hem rijdt en hoe het paard landt na de hindernis dat zijn vreselijke klappen..die benen blijven echt niet zijn hele leven goed hoor die worden vreselijk belast.
Als je zulke hoge hindernissen springt dan is een hindernis van 150m niks en doe je dat al heel snel en zo worden de benen flink belast.
en je weet zeker dat dit een stamboekpaard is enz. enz. dus dat zijn letter erbij hoort..
ben het met je eens dat dit slecht is.
maar komop zeg, een enkele keer.. als je kijkt dat dat andere concours ookal een tijd geleden is.

(Want dat neer komen zag er niet zo heel geweldig uit
)