ik vond het echt superleuk 
ik was aan''t groomen bij n springruiter !
hester.. ik zag jou nog les geven volgens mij
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vond het echt superleuk 
? 

VeryWell schreef:Ja idd.. maar er liepen er ook een paar tussen waarvan ik me afvroeg hoe ze ooit in het Z zijn gekomen, maar dat hou je toch wel!!
Bij mij ging het idd bagger, mijn paarden waren zoooo heet!!
Ik wist niet wat ik meemaakte!
als je dat leuk vind tenminste :0Michelle77 schreef:Hai, Er staan nog nergens uitslagen vermeld he?
KazimirOrryS schreef:Volgens mij nog niet nee!
sjaantje schreef:Ik ben ook weer terug![]()
Op zich was Sjaak minder kijkerig dan normaal, dus daar was ik wel blij mee, maar hij is nog moeilijk met de neus voor de loodlijn te houden. In de ring kruipt ie me dr dan ineens achter, laat alles los en ik mag t uitzoeken, haha. Best vervelend, maar dit keer geen hele grote fouten. Had 60,81 en 60,31 ofzoiets.
VeryWell schreef:KazimirOrryS schreef:Volgens mij nog niet nee!
Volgens mij heb ik jou wel zien rijden... ergens in de buurt van 2 uur?
Reed jij in de ring helemaal in de hoek bij het springen bij de tribune?
en had ook een hele mooie bok in de middengalop....achja dit is een kleine selectie van al zijn fratsen
KazimirOrryS schreef:sjaantje schreef:Ik ben ook weer terug![]()
Op zich was Sjaak minder kijkerig dan normaal, dus daar was ik wel blij mee, maar hij is nog moeilijk met de neus voor de loodlijn te houden. In de ring kruipt ie me dr dan ineens achter, laat alles los en ik mag t uitzoeken, haha. Best vervelend, maar dit keer geen hele grote fouten. Had 60,81 en 60,31 ofzoiets.
Ik heb jou gesproken! Ik heb niet veel van je proef gezien omdat mijn paard zoooo irritant was! Morgen weer een kans
Vet stoer
Maar jammer inderdaad dat die van jou zo stout waren! Dat is wel het fijne van een meerdaags concours; kan je het iig morgen nog een x proberen en anders maandag nóg een x
.
en had ook een hele mooie bok in de middengalop....achja dit is een kleine selectie van al zijn fratsen
[/quote]
Wij zeiden al: Als dat maar goed gaat!!
VeryWell schreef:Ik moest om 14 uur in ring 2 ja. Hij ging toen heel mooi de lucht inen had ook een hele mooie bok in de middengalop....achja dit is een kleine selectie van al zijn fratsen
Wij zeiden al: Als dat maar goed gaat!!
[/quote]

Nu al zin in!! Rij dit jaar zel niet mee! VeryWell schreef:Ja ik ben er morgen weerNu al zin in!! Rij dit jaar zel niet mee!
VeryWell schreef:Vond het er goed uitzien! Je zit netjes joh!!